dc.contributor.author |
Бондарчук, Я. С. |
uk |
dc.date.accessioned |
2020-11-26T10:11:53Z |
|
dc.date.available |
2020-11-26T10:11:53Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Бондарчук Я. Елементи бібліотечного маркетингу в діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова / Я. Бондарчук // Бібліотечний форум: історія , теорія і практика. – 2020. – № 4. – С. 14-16. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4955 |
en |
dc.description.abstract |
В статті проаналізовано інтерпретацію основ маркетингу відповідно до діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Представлено практичний досвід, який полягає в презентації ресурсів, програм та безкоштовних інструментів для створення маркетингових матеріалів та генерації сучасних PR ідей. |
uk |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk |
dc.publisher |
Бібліотечний форум: історія, теорія і практика |
uk |
dc.subject |
діяльність бібліотеки |
uk |
dc.subject |
наукова бібліотека ВНМУ ім. М. І. Пирогова |
uk |
dc.subject |
ресурси бібліотеки |
uk |
dc.subject |
інформаційні ресурси |
uk |
dc.subject |
бібліотечний маркетинг |
uk |
dc.title |
Елементи бібліотечного маркетингу в діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова |
uk |
dc.type |
Article |
en |