dc.contributor.author |
Ісакова, Н. М. |
uk |
dc.date.accessioned |
2017-03-03T09:04:55Z |
|
dc.date.available |
2017-03-03T09:04:55Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Ісакова Н. М. Концепція викладання дитячої хірургічної стоматології за методикою «мозкового штурму» / Н. М. Ісакова // Навч.-метод. конф. "Шляхи удосконалення навчального процесу і необхідність впровадження нових підходів у роботі кафедр медичного університету в сучасних умовах", (Вінниця, 26 лют. 2014 р.) : тези доп. - Вінниця, 2014. – С. 101-102. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/462 |
|
dc.description.abstract |
Метод передбачає продукування нових креативних ідей і полягає в тому, що процес висування ідеї відокремлений від процесу критичної оцінки та відбору. |
uk |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk |
dc.relation.ispartof |
Матеріали конференції "Шляхи удосконалення навчального процесу і необхідність впровадження нових підходів у роботі кафедр медичного університету в сучасних умовах" : 101-102 |
uk |
dc.subject |
учбовий процес |
uk |
dc.subject |
мозковий штурм |
uk |
dc.subject |
дитяча хірургічна стоматологія |
uk |
dc.title |
Концепція викладання дитячої хірургічної стоматології за методикою «мозкового штурму» |
uk |
dc.type |
Thesis |
en |