Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Дреженкова, І. Л. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-02-14T08:58:05Z | |
dc.date.available | 2020-02-14T08:58:05Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Дреженкова І. Л. Закономірності розвитку психофізіологічних функцій організму дівчат і юнаків у залежності від рівня рухової активності / Дреженкова І. Л. // Актуальные проблемы транспортной медицины. - 2015. - Т.1, № 4 (42-І). - С. 97-102. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4379 | |
dc.description.abstract | В ході проведених досліджень визначенізакономірності розвитку психофізіоло гічних функцій організму студентів у залежності від рівня рухової активності. Виявле но, що найбільш значущі показники, які засвідчують найвищий рівень функціональної готовності організму як дівчат, так і юнаків до інтенсивної навчальної діяльності у вищому навчальному закладі, реєструються серед представниць і представників 2 групи рухової активності, визначальними рисами якої слід вважати значення добо вих енерговитрат в межах від 9000 до 11000 кДж (дівчата) та від 11000 до 13500 кДж (юнаки). Найменш значущі показники, які засвідчують найнижчий рівень функціональ ної готовності організму і дівчат, і серед юнаків у переважній більшості випадків спо стерігаються серед представниць і представників 3 групи рухової активності, яких відрізняють величини добових енерговитрат в межах понад 11000 кДж (дівчата) та понад 13500 кДж (юнаки). | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Актуальные проблемы транспортной медицины | uk_UA |
dc.subject | дівчата | uk_UA |
dc.subject | юнаки | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | психофізіологічні функції | uk_UA |
dc.subject | рухова активність | uk_UA |
dc.title | Закономірності розвитку психофізіологічних функцій організму дівчат і юнаків у залежності від рівня рухової активності | uk_UA |
dc.type | Article | en |