dc.contributor.author |
Дреженкова, І. Л. |
uk |
dc.date.accessioned |
2020-02-14T08:58:05Z |
|
dc.date.available |
2020-02-14T08:58:05Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Дреженкова І. Л. Закономірності розвитку психофізіологічних функцій організму дівчат і юнаків у залежності від рівня рухової активності / Дреженкова І. Л. // Актуальные проблемы транспортной медицины. - 2015. - Т.1, № 4 (42-І). - С. 97-102. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4379 |
|
dc.description.abstract |
В ході проведених досліджень визначенізакономірності розвитку психофізіоло гічних функцій організму студентів у залежності від рівня рухової активності. Виявле но, що найбільш значущі показники, які засвідчують найвищий рівень функціональної готовності організму як дівчат, так і юнаків до інтенсивної навчальної діяльності у вищому навчальному закладі, реєструються серед представниць і представників 2 групи рухової активності, визначальними рисами якої слід вважати значення добо вих енерговитрат в межах від 9000 до 11000 кДж (дівчата) та від 11000 до 13500 кДж (юнаки). Найменш значущі показники, які засвідчують найнижчий рівень функціональ ної готовності організму і дівчат, і серед юнаків у переважній більшості випадків спо стерігаються серед представниць і представників 3 групи рухової активності, яких відрізняють величини добових енерговитрат в межах понад 11000 кДж (дівчата) та понад 13500 кДж (юнаки). |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Актуальные проблемы транспортной медицины |
uk_UA |
dc.subject |
дівчата |
uk_UA |
dc.subject |
юнаки |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
психофізіологічні функції |
uk_UA |
dc.subject |
рухова активність |
uk_UA |
dc.title |
Закономірності розвитку психофізіологічних функцій організму дівчат і юнаків у залежності від рівня рухової активності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |