Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Стоян, Н.В | |
dc.contributor.author | Сергета, І. В. | |
dc.date.accessioned | 2020-02-04T08:51:52Z | |
dc.date.available | 2020-02-04T08:51:52Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Психогігієнічна оцінка властивостей темпераменту студентів та особливості їх змін у динаміці навчання в медичному вищому навчальному закладі / Стоян Н.В., Сергета І. В. // Вісник Вінницького національного медичного університету.- №2.- Т.19.- С.520--523. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4327 | |
dc.description.abstract | В ході психогігієнічної оцінки властивостей темпераменту студентів медичного вищого навчального закл аду виявлено, що у юнаків найбільш високі відповідно до рівня вираження показники соціальної ергістичнос ті, соціальної пластичності, соціального темпу, емоційності і соціальної емоційності були властиві для студентів-першокурсників, найбільш високі показники ергістичності, пластичності та темпу реакцій - для студентів-третьокурсників, найменш висо кі згідно із рівнем вираження показники соціальної ергістичності, соціальної пластичності, соціального темпу і соціально ї емоційності були властиві для студентів-третьокурсників, найменш високі показники ергістичності, пластичності, темпу реакцій і емоційності - для студентів-випускників. Разом з тим, у дівчат під час визначення показників соціальної ергістіч ності, пластичності, соціальної пластичності, темпу і соціального темпу, емоційності і соціальної емоційності найбільш ви сокі показники були властиві для студенток, які навчались на 3-му курсі, найменш високі - для студенток 6-го курсу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Вінницького національного медичного університету | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | медичний вищий навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | властивості темпераменту | uk_UA |
dc.subject | психогігієнічна оцінка. | uk_UA |
dc.title | Психогігієнічна оцінка властивостей темпераменту студентів та особливості їх змін у динаміці навчання в медичному вищому навчальному закладі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |