Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Роль сучасних технологій у підвищенні фахової компетентності студентів з оториноларингології на артикуляційному рівні психомоторної сфери

Show simple item record

dc.contributor.author Кіщук, В. В. uk
dc.contributor.author Барціховський, А. І. uk
dc.contributor.author Дмитренко, І. В. uk
dc.contributor.author Лобко, К. А. uk
dc.contributor.author Бондарчук, О. Д. uk
dc.contributor.author Рауцкіс, П. А. uk
dc.contributor.author Скічко, С. В. uk
dc.contributor.author Максимчук, В. В. uk
dc.contributor.author Грицун, Я. П. uk
dc.contributor.author Шамрай, С. О. uk
dc.contributor.author Існюк, А. С. uk
dc.date.accessioned 2019-03-07T13:43:00Z
dc.date.available 2019-03-07T13:43:00Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Роль сучасних технологій у підвищенні фахової компетентності студентів з оториноларингології на артикуляційному рівні психомоторної сфери / В. В. Кіщук, А. І. Барціховський, І. В. Дмитренко [та ін.] // Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах : тези доп. навч.-метод. конф., (Вінниця, 7 лют. 2019 р.). - Вінниця, 2018. - С. 68-69. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3427
dc.description.abstract В тезах доповіді демонструється важливість використання сучасних ендоскопічних методик обстеження ЛОР-органів в медичних навчальних закладах, що дозволяє знизити іноді недосяжний рівень артикуляцій класичного ЛОР-обстеження, але й якісніше і швидше досягати вищих рівнів фахової компетентності у когнітивній і афективній сферах. uk
dc.language.iso uk_UA_ uk
dc.subject компетентність фахова студентів uk
dc.subject оториноларингологія uk
dc.subject сфера психомоторна uk
dc.subject рівень артикуляційний uk
dc.title Роль сучасних технологій у підвищенні фахової компетентності студентів з оториноларингології на артикуляційному рівні психомоторної сфери uk
dc.type Thesis en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics