Репозиторий Винницкого национального медицинского университета имени Н. И. Пирогова

Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мороз, В. М. uk
dc.contributor.author Гумінський, Ю. Й. uk
dc.contributor.author Фоміна, Л. В. uk
dc.contributor.author Полеся, Т. Л. uk
dc.contributor.author Тихолаз, В. О. uk
dc.date.accessioned 2018-10-08T08:21:47Z
dc.date.available 2018-10-08T08:21:47Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова / В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 3 (дод.). - С. 138-139. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3077
dc.description.abstract Входження України до загального європейського освітнього простору потребує постійної модернізації та вдосконалення методів навчання всіх структурних ланок вищої освіти. Реформи, які запроваджені, супроводжуються розробкою та впровадженням єдиних критеріїв і стандартів вищої освіти з уніфікованими вимогами. З 2005-2006 навчального року згідно з наказами МОН та МОЗ України було впроваджено кредитно-модульну систему навчання (КМС), основою якої є модульне викладання дисциплін, надання кредитів дисциплінам та зарахування їх успішним студентам, рейтингова система оцінювання знань студентів за шкалою EСТS та конвертація оцінки в традиційну систему за чотирибальною шкалою. Разом з цим згідно з наказом МОН України № 943 від 16.10. 2009 року у всіх вищих навчальних закладах України запроваджено європейську кредитно-трансферну систему (ЄКТС), метою якої є запровадження стандартів, рекомендацій та основних інструментів мобільності для студентів і викладачів, базовими ключовими документами яких є наявність Каталога курсів, Аплікаційної форми студента, Угоди про навчання, Угоди про практичну підготовку та зобов язання про якість, Академічної довідки, Додатка до диплома європейського зразка. Основна частина. Контроль якості навчання º найважливішою складовою формування ºдиних критері¿ в та стандартів навчання. Для оптимізації та покращення якості навчання з студентів у ВНМУ ім. МІ Пирогова були змінені підходи щодо оцінювання результатів навчання шляхом введення уніфіковано … uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject модернізація uk
dc.subject реформа uk
dc.subject освіта вища uk
dc.title Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова uk_UA
dc.type Article en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись

Статистика