dc.description.abstract |
Входження України до загального європейського освітнього простору потребує постійної модернізації та вдосконалення методів навчання всіх структурних ланок вищої освіти. Реформи, які запроваджені, супроводжуються розробкою та впровадженням єдиних критеріїв і стандартів вищої освіти з уніфікованими вимогами. З 2005-2006 навчального року згідно з наказами МОН та МОЗ України було впроваджено кредитно-модульну систему навчання (КМС), основою якої є модульне викладання дисциплін, надання кредитів дисциплінам та зарахування їх успішним студентам, рейтингова система оцінювання знань студентів за шкалою EСТS та конвертація оцінки в традиційну систему за чотирибальною шкалою. Разом з цим згідно з наказом МОН України № 943 від 16.10. 2009 року у всіх вищих навчальних закладах України запроваджено європейську кредитно-трансферну систему (ЄКТС), метою якої є запровадження стандартів, рекомендацій та основних інструментів мобільності для студентів і викладачів, базовими ключовими документами яких є наявність Каталога курсів, Аплікаційної форми студента, Угоди про навчання, Угоди про практичну підготовку та зобов язання про якість, Академічної довідки, Додатка до диплома європейського зразка. Основна частина. Контроль якості навчання º найважливішою складовою формування ºдиних критері¿ в та стандартів навчання. Для оптимізації та покращення якості навчання з студентів у ВНМУ ім. МІ Пирогова були змінені підходи щодо оцінювання результатів навчання шляхом введення уніфіковано … |
uk_UA |