dc.contributor.author |
Мороз, В. М. |
uk |
dc.contributor.author |
Полеся, Т. Л. |
uk |
dc.contributor.author |
Гумінський, Ю. Й. |
uk |
dc.contributor.author |
Фоміна, Л. В. |
uk |
dc.date.accessioned |
2018-06-06T09:09:19Z |
|
dc.date.available |
2018-06-06T09:09:19Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Результати впровадження нових технологій навчання за кредитно-модульною системою у Вінницькому національному медичному університеті / В. М. Мороз, Т. Л. Полеся, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна // Медична освіта. - 2011. - № 2. - C. 82-83. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
57.0015:538.567:371.24 (0755) |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/2641 |
|
dc.description.abstract |
Через реформування вищої освіти України у вищих навчальних медичних закладах з 2005 року впроваджується кредитно-модульна система навчання. Впродовж реалізації основних положень кредитно-модульної системи були виявлені переваги та недоліки. У зв’язку з оптимізацією якості вищої медичної освіти створені нові напрямки реалізації основних положень кредитно-модульної системи навчання з врахуванням національних особливостей. Проведений порівняльний аналіз поточної успішності та результатів складання ліцензійного інтегрованого іспиту Крок 1 у студентів, що навчались за традиційною та новою кредитно-модульною системами, не виявив суттєвих відмінностей між різними системами викладання, а за результатами складання ліцензійних іспитів студенти показали кращі результати при кредитно-модульній системі навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.title |
Результати впровадження нових технологій навчання за кредитно-модульною системою у Вінницькому національному медичному університеті. |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Results of introduction of new technologies of education by the credit-modular system in vinnytsia national medical university |
en |
dc.type |
Article |
en |