Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Психофізіологічний аналіз процесів формування тривожнісних та агресивних проявів особистості і адаптаційних можливостей організму студентів, що перебувають в умовах передекзаменаційного і екзаменаційного стресу

Show simple item record

dc.contributor.author Мороз, В. М. uk
dc.contributor.author Макаров, С. Ю. uk
dc.date.accessioned 2018-05-17T18:58:37Z
dc.date.available 2018-05-17T18:58:37Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Мороз В. М. Психофізіологічний аналіз процесів формування тривожнісних та агресивних проявів особистості і адаптаційних можливостей організму студентів, що перебувають в умовах передекзаменаційного і екзаменаційного стресу / В. М. Мороз, С. Ю. Макаров // Biomedical and biosocial anthropology. - 2016. - № 27. - С. 67-72. uk
dc.identifier.issn 1816-031X
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/2519
dc.description.abstract В ході досліджень здійснено психофізіологічний аналіз закономірностей формування тривожності, агресивних проявів особистості та адаптаційних можливостей студентів, що навчаються в закладі вищої медичної освіти, в умовах передекзаменаційного та екзаменаційного стресу. Отримані дані щодо оцінки ситуативної тривожності засвідчували суттєве зростання ступеня вираження її критеріальних показників впродовж періоду підготовки до екзаменаційних випробувань. Значно більш стабільний зміст був властивим для показників особистісної тривожності, рівень якої в динаміці досліджуваного періоду хоч і зростав проте, не набував достовірного характеру. Під час оцінки показників агресивних проявів особистості спостерігався достатньо стабільний їх характер впродовж досліджуваного періоду, що співпадав з часом підготовки до екзаменаційних випробувань. Фактично протягом останнього перед екзаменаційною сесією місяця навчання звертали на себе увагу лише суттєве зростання рівня роздратованості та певне збільшення рівня фізичної і непрямої агресії, підозрілості і "почуття образи" - серед дівчат, а також суттєве зростання рівня вербальної агресії та зростання показників "почуття образи" і "почуття провини" - серед юнаків. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Biomedical and biosocial anthropology en
dc.subject студенти uk
dc.subject ситуативна тривожність uk
dc.subject особистісна тривожність uk
dc.subject агресивні прояви uk
dc.subject екзаменаційний стрес uk
dc.subject психофізіологічний аналіз uk
dc.title Психофізіологічний аналіз процесів формування тривожнісних та агресивних проявів особистості і адаптаційних можливостей організму студентів, що перебувають в умовах передекзаменаційного і екзаменаційного стресу uk
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics