Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Механізми психологічного захисту сучасних студентів та їх зміни напередодні екзаменаційних випробувань: психофізіологічні аспекти

Show simple item record

dc.contributor.author Мороз, В. М. uk
dc.contributor.author Макаров, С. Ю. uk
dc.contributor.author Moroz, V. M. en
dc.contributor.author Makarov, S. Yu. en
dc.date.accessioned 2018-04-18T06:29:53Z
dc.date.available 2018-04-18T06:29:53Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Мороз В. М. Механізми психологічного захисту сучасних студентів та їх зміни напередодні екзаменаційних випробувань: психофізіологічні аспекти / В. М. Мороз, С. Ю. Макаров // Biomedical and biosocial anthropology. - 2017. - № 28. - С. 6-10. uk
dc.identifier.issn 816-031X
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/2288
dc.description During the study which was performed using the procedures of descriptive statistics of multivariate statistical analysis the psychophysiological changes of leading performance characteristics of psychological defense mechanisms of modern students for 1 month before exam tests and immediately prior to the exam tests were evaluated. There was established sufficiently stable character of investigated parameters, though there were some trends in the growth of such indicators of psychological defense mechanisms as replacement, negation, compensation, hypercompensation and rationalization - for girls, psychological defense mechanisms such as substitution, negation, compensation and hypercompensation - for youths. However the most significant negative in content statistically significant data registered in determining the indicators for psychological defense mechanisms such as projection (p(t)<0,001) for girl and the displacement (p(t)<0,05) for youths, that is precisely the mechanisms, which, unlike the mechanisms of compensation, rationalization and hypercompensation, considered to be the most destructive and unfavorable. en
dc.description.abstract В ході проведених досліджень на підставі використання процедур описової статистики багатовимірного статистичного аналізу визначені психофізіологічні аспекти особливостей змін провідних характеристик механізмів психологічного захисту сучасних студентів напередодні екзаменаційних випробувань відповідно за 1 місяць до їх початку та безпосередньо перед проведенням іспитів. Встановлений достатньо стабільний характер показників, які визначали ступінь їх вираження, хоч і звертали на себе увагу тенденції щодо зростання в динаміці періоду підготовки до екзаменаційної сесії ступеня вираження показників таких механізмів психологічного захисту, як заміщення, заперечення, компенсація, гіперкомпенсація і раціоналізація - у дівчат, та таких механізмів психологічного захисту, як заміщення, заперечення, компенсація і гіперкомпенсація - у юнаків. Проте найбільш негативні за своїм змістом статистично-значущі дані реєструвались під час визначення показників за такими механізмами психологічного захисту, як проекція (р(t)<0,001) у студенток, та витіснення (р(t)<0,05) у студентів, тобто за саме тими механізмами психологічного захисту, які на відміну від механізмів компенсації, раціоналізації і гіперкомпенсації, прийнято вважати найбільш деструктивними та несприятливими з прогностичної точки зору. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Biomedical and biosocial anthropology en
dc.subject студенти uk
dc.subject психологічного захисту механізми uk
dc.subject екзаменаційні випробування uk
dc.subject психофізіологічні аспекти uk
dc.subject students en
dc.subject psychological defense mechanisms en
dc.subject examination tests en
dc.subject psychophysiological aspects en
dc.title Механізми психологічного захисту сучасних студентів та їх зміни напередодні екзаменаційних випробувань: психофізіологічні аспекти uk
dc.title.alternative Psychological defense mechanisms of modern students and its changes before examination test: psychophysiological aspects en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics