Репозиторий Винницкого национального медицинского университета имени Н. И. Пирогова

Впровадження методу інтерактивних технологій навчання в науково-педагогічний процес викладання предмета «клінічна фармакологія» для студентів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Жамба, А. О. uk
dc.contributor.author Zhamba, A. O. en
dc.date.accessioned 2018-03-26T11:14:07Z
dc.date.available 2018-03-26T11:14:07Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Жамба А. О. Впровадження методу інтерактивних технологій навчання в науково-педагогічний процес викладання предмета «клінічна фармакологія» для студентів / А. О. Жамба // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2015. - № 3. - С. 22-24. uk
dc.identifier.issn 2308-3220
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/2212
dc.description.abstract Розглянуто впроваджені інтерактивні методики викладання у студентів предмета «Клінічна фармакологія». Висвітлено один з ефективних та активних методів навчання — ділову гру. Цей метод допомагає активізувати мислення студентів, розкриває потенціал кожного студента, котрий може продіагностувати свої можливості самостійно, а також спільно з рештою учасників, і дає змогу ефективно оцінити ці знання викладачем. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інтерактивні методики uk
dc.subject ділова гра uk
dc.subject студенти uk
dc.subject интерактивные методики ru
dc.subject деловая игра ru
dc.subject студенты ru
dc.subject interactive methods en
dc.subject role play en
dc.subject students en
dc.title Впровадження методу інтерактивних технологій навчання в науково-педагогічний процес викладання предмета «клінічна фармакологія» для студентів uk
dc.title.alternative Внедрение метода интерактивных технологий обучения в научно-педагогический процесс преподавания предмета «клиническая фармакология» для студентов ru
dc.title.alternative Implementation of methods of interactive study technologies in the scientific and pedagogical process of teaching the subject "clinical pharmacology" for students en
dc.type Article en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись

Статистика