Трухманова, С. Л.; Лациба, В. П.; Іванова, Н. В.; Ратушняк, І. І.; Бобело, В. С.(2025)
Стаття присвячена вдосконаленню методів викладання соціогуманітарних дисциплін в умовах модернізації освітніх програм. Розглядаються виклики, пов'язані з потребами сучасного ринку праці, технологічними та соціальними ...
У статті розглядається виховний потенціал гуманітарних дисциплін, зокрема «Історії України» та «Історії української культури», в умовах сучасних викликів, спричинених війною та воєнним станом. Автор наголошує на актуальності ...
В тезах на основі аналізу доступного кола матеріалів робиться спроба розглянути гносеологічну і теоретико-методологічну специфіку гуманітарного пізнання в історичній науці.
У тезах доповіді досліджується вплив державної політики національної пам'яті на процеси консолідації українського суспільства в умовах повномасштабної війни з Російською Федерацією. Розглядаються ключові чинники консолідації, ...
У статті розглядаються категорії «національна ідея» та «національна пам'ять» у контексті сучасності. Автор аналізує їх значення для формування національної свідомості та консолідації суспільства. Особлива увага приділяється ...
У статті досліджується процес концептуалізації підходів до історичної пам'яті в Україні в умовах російської агресії. Автор розглядає важливість історичної пам'яті для формування національної ідентичності та стійкості ...
У статті розглядаються національні маркери в контексті українського суспільного діалогу. Автор аналізує важливість цих маркерів для формування української політичної нації та забезпечення стабільності держави. Розглядаються ...
У статті розглядаються аспекти виховання студентської молоді в умовах суспільних змін, спричинених зовнішньою агресією. Підкреслюється важливість соціалізації нових поколінь для майбутнього нації та держави. Автор аналізує ...
В статті автор звертається до вітчизняного конституційного процесу, роблячи спробу вказати на історичну тяглість українських конституційних пошуків звертаючись до конституційного процесу 1917-1918 рр. в період боротьби ...
В статті автор на основі доступних джерел і літератури робить спробу охарактеризувати соціо-гуманітарний аспект історичного пізнання, відмежувати, виокремити його з системи гуманітарного пізнання.