Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні дисципліни «медична реабілітація» на етапі післядипломної освіти в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров׳я України

Show simple item record

dc.contributor.author Постовітенко, К. П. uk
dc.contributor.author Postovitenko, K. P. en
dc.date.accessioned 2018-02-13T16:00:15Z
dc.date.available 2018-02-13T16:00:15Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Постовітенко К. П. Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні дисципліни «медична реабілітація» на етапі післядипломної освіти в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров׳я України / К. П. Постовітенко // Тези доп. навч.-метод. конф. «Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоров׳я в Україні на період 2015-2025 р.р.», Вінниця, 25 берез. 2015 р. - Вынниця, 2015. - С. 175-176. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/1957
dc.description.abstract На сьогоднішній день в організації навчального процесу можна виділити два основних напрямки – традиційний та інноваційний. Якщо використання традиційних засобів викладання спрямоване на засвоєння знань та умінь і їх подальше використання в практичній діяльності лікаря, то інноваційні технології спрямовані на розвиток ефективної самореалізації, нестандартного мислення, творчого потенціалу особистості. Інноваційний напрямок освіти передбачає активне використання нових інформаційних технологій. Інформаційна технологія освіти – це комплекс засобів обробки інформації, що полегшує розуміння та засвоєння знань. В навчанні велику роль відіграють особливості сприйняття інформації. Ще однією важливою особливістю сприйняття сучасної людини є так зване «кліпове мислення» - звичка сприймати інформацію за допомогою коротких яскравих кадрів. Поєднання технології візуалізації та усного пояснення дозволяє підвищити ефективність засвоєння матеріалу лікарями-інтернами на етапі післядипломної освіти. Отже, враховуючи особливості сприйняття інформації сучасною людиною, можна зробити висновок, що використання новітніх освітніх технологій на етапі післядипломної освіти сприяє підвищенню якості освіти лікарів-інтернів і є перспективним в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров׳я України. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інформаційна технологія освіти uk
dc.subject кліпове мислення uk
dc.title Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні дисципліни «медична реабілітація» на етапі післядипломної освіти в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров׳я України uk
dc.type Thesis en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics