dc.contributor.author |
Шінкарук-Диковицька, М. М. |
uk |
dc.contributor.author |
Побережна, Г. М. |
uk |
dc.contributor.author |
Федик, Т. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Ковальчук, Л. О. |
uk |
dc.contributor.author |
Shinkaruk-Dykovytska, М. М. |
en |
dc.contributor.author |
Poberezhna, G. M. |
en |
dc.contributor.author |
Fedyk, T. V. |
en |
dc.contributor.author |
Kovalchuk, L. O. |
en |
dc.contributor.author |
Шинкарук-Диковицкая, М. М. |
ru |
dc.contributor.author |
Побережная, Г. М. |
ru |
dc.contributor.author |
Федык, Т. В. |
ru |
dc.contributor.author |
Ковальчук, Л. А. |
ru |
dc.date.accessioned |
2018-01-15T12:45:28Z |
|
dc.date.available |
2018-01-15T12:45:28Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Компетентнісний підхід та формування ключових компетентностей в підготовці студентів вищих навчальних медичних закладів / М. М. Шінкарук-Диковицька, Г. М. Побережна, Т. В. Федик, Т. В. Ковальчук // Вісник Вінницького національного медичного університету. – 2017. – T. 21, № 1. – С. 319–323. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/1754 |
|
dc.description.abstract |
Базуючись на даних наукових публікацій, у статті проаналізовані поняття "компетентність", "професійна компетентність", "педагогічна компетентність", визначено сутність понять "компетентнісний підхід", "компетенція". Розглянуті основні ключові та базові компетенції, які повинні набути випускники вищих медичних учбових закладів . Зазначена актуальність і необхідність впровадження компетентнісного підходу в роботі вищих навчальних медичних закладів.
Based on the data of scientific publications, the article analyzes the concepts of "competence", "professional competence", "pedagogical competence", the essence of the concept of "competence approach", "competence" is defin ed. The key and basic competences, which graduates of higher medical educational institution should master are considered. The urgency and necessity of introduction of the competence approach in work of the higher medical educational institutions is in dicated.
Основываясь на данных научных публикаций, в статье проанализированы понятия "компетентность", "профессиональная компетентность", "педагогическая компетентность", определена суть понятия "компетентностный подход", "компетенция". Рассмотрены ключевые и базовые компетенции, которые должны освоить выпускники высших медицинских учебных заведений. Указана актуальность и необходимость введения компетентностного подхода в работе высших медицинских учебных заведений. |
uk, en, ru |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk |
dc.subject |
компетентність |
uk |
dc.subject |
компетентність професійна |
uk |
dc.subject |
компетентність педагогічна |
uk |
dc.subject |
освіта медична безперервна |
uk |
dc.subject |
competence approach |
en |
dc.subject |
competence |
en |
dc.subject |
competence general |
en |
dc.subject |
professional competence |
en |
dc.subject |
pedagogical competence |
en |
dc.subject |
continuous medical education |
en |
dc.subject |
компетентностный подход |
ru |
dc.subject |
компетентность |
ru |
dc.subject |
компетентность профессиональная |
ru |
dc.subject |
компетентность педагогическая |
ru |
dc.subject |
образование медицинское непрерывное |
ru |
dc.title |
Компетентнісний підхід та формування ключових компетентностей в підготовці студентів вищих навчальних медичних закладів |
uk |
dc.title.alternative |
Сompetence approach and formation of key competencies in preparation of students of higher educational medical institutions |
en |
dc.title.alternative |
Компетентностный подход и формирование ключевых компетентностей в подготовке студентов высших учебных медицинских заведений |
ru |
dc.type |
Article |
en |