Короткий опис (реферат):
Методики організації самостійної роботи студента ще недостатньо відпрацьовані і являють собою досить нелегку та кропітку роботу. В рамках самостійної роботи бажано проводити діагностичний етап, за допомогою якого виявляється рівень готовності студентів до роботи. Для цього доцільно організувати вихідний контроль знань та умінь студентів-стоматологів з попередніх розділів стоматології, який повинен охоплювати усі основні сторони базисної підготовки, бути максимально об’єктивним і нетривалим у часі. Для раціональної та ефективної самостійної роботи студента потрібно керівництво викладача, а саме безпосереднє навчання студентів основ самостійної роботи.
Methods of students’ individual work still are not enough fulfilled as well as it is difficult and painstaking work. Within the individual work it is desirable to carry out the diagnostic stage by means of which the level of students’ readiness to the education process is manifested. For this purpose it is advisable to organize the output control of knowledge and skills on previous branches of the Prosthetic Stomatology among the students of Faculty of Dentistry which should include all major aspects of basic knowledge as well as being the most objective and as short as possible. For the rational and effective students’ individual work the teacher’s management in needed namely the direct teaching students the basics of individual work.
Методики организации самостоятельной работы студента еще недостаточно отработаны и представляют собой довольно нелегкую и кропотливую работу. В рамках самостоятельной работы желательно проводить диагностический этап, с помощью которого выявляется уровень готовности студентов к работе. Для этого целесообразно организовать выходной контроль знаний и умений студентов-стоматологов из предыдущих разделов стоматологии, который должен охватывать все основные стороны базовой подготовки, быть максимально объективным и непродолжительным по времени. Для рациональной и эффективной самостоятельной работы студента нужно руководство преподавателя, а именно непосредственное обучение студентов основам самостоятельной работы.