Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Грищенк, С.В.. | |
| dc.contributor.author | Шевчук, Ю.Г., | |
| dc.contributor.author | Пилявець, Н.І., | |
| dc.contributor.author | Бляшкова, О.М., | |
| dc.contributor.author | Шпортун, О.М. | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-23T15:24:38Z | |
| dc.date.available | 2025-12-23T15:24:38Z | |
| dc.date.issued | 2025-07-22 | |
| dc.identifier.citation | Hryshchenko SV, Shevchuk YG, Pyliavets NE, Blashkova OM, Shportun OM. (2025). Psychological features of the development of children with autism spectrum disorders. Ukrainian Journal of Perinatology and Pediatrics. 2(102): 115-12 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/11309 | |
| dc.description.abstract | Сукупність розладів, які відзначаються дефіцитом спілкування і соціальної взаємодії, становлять розлади аутистичного спектра (РАС). Сьогодні аутизм не вважають хворобою. Це – розлади, які впливають практично на всі аспекти життя дитини. Психологічні особливості розвитку дітей із РАС залежать від відмінностей, порушень і відхилень. Загальним для всіх РАС є порушення соціальної інтеграції і не-бажання дітей з аутизмом вступати в контакт із навколишнім середовищем.Мета –провести систематичний аналіз наукових джерел щодо психологічних особливостей розвитку дітей із РАС.Виокремлені ознаки аутизму (порушення соціальної взаємодії та комунікативних навичок, обмежений інтерес до речей та активностей, потреба в стабільності, труднощі зі сприйняттям і розумінням емоцій) потребують вивчення психологічних особливостей розвитку дітей із РАС. Проблема дослідження психологічних особливостей розвитку дітей із РАС потребує керованого процесу соціального розвитку, соціального формування особистості дитини з аутизмом. Існує необхідність допомагати дитині засвоювати моральні стосунки в сім’ї й соціумі, знання правових, економічних, громадянських і побутових відносин з урахуванням особистісних і соціальних проблем та потреб середовища. Вчені наполягають на розвитку соціальності (соціальних цінностей, соціальних рис, соціальної поведінки) як системи со-ціальних взаємодій аутичної дитини. Соціальне становлення особистості дитини з РАС є необхідною складовою психологічних особли-востей розвитку дітей із РАС.Автори заявляють про відсутність конфлікту інтересів.Ключові слова: діти, аутизм, розлади аутистичного спектра, розвиток, психологічні особливості, соціальне становлення | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
| dc.publisher | Ukrainian journal Perinatology and Pediatrics 2(102) 2 | uk_UA |
| dc.subject | діти, аутизм, розлади аутистичного спектра, розвиток, психологічні особливості, соціальне становлення | uk_UA |
| dc.title | Психологічні особливості розвитку дітей із розладами аутистичного спектра | uk_UA |
| dc.title.alternative | Psychological features of the development of children with autism spectrum disorders | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |