Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Примірна програма навчальної дисципліни «Латинська мова та медична термінологія» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти кваліфікації освітньої «Магістр педіатрії» кваліфікації професійної «Лікар» галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 228 «Педіатрія»

Show simple item record

dc.contributor.author Тихолаз, С. І.
dc.contributor.author Михайлюк, Г. Т.
dc.date.accessioned 2025-12-22T20:37:24Z
dc.date.available 2025-12-22T20:37:24Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Примірна програма навчальної дисципліни «Латинська мова та медична термінологія» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти кваліфікації освітньої «Магістр педіатрії» кваліфікації професійної «Лікар» галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 228 «Педіатрія» / канд. пед. наук, доц. С. І. Тихолаз, ст. викл. Г. Т. Михайлюк. – ВНМУ: Вінниця, 2024. – 28 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/11307
dc.description.abstract Примірна програма вивчення навчальної дисципліни “Латинська мова та медична термінологія” складена відповідно до порядку підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої кваліфікації «Магістр педіатрії» професійної кваліфікації «Лікар» спеціальності 228 «Педіатрія» галузі знань 22 «Охорона здоров’я». Програма відповідає вимогам кредитно-трансферної системи організації навчального процесу ECTS, заснованої на поєднанні технологій навчання за розділами та залікових кредитів оцінки–одиниць виміру навчального навантаження здобувача освіти, необхідного для засвоєння дисципліни або її розділу. Розробники програми поставили за мету структурувати вивчення дисципліни «Латинська мова та медична термінологія» у адаптовану до потреб медицини модель університетського курсу нормативної граматики латинської мови, основних розділів медичної термінології і новітніх міжнародних номенклатур для формування практичних навичок вільного володіння професійним термінологічним лексичним матеріалом з перспективою міждисциплінарної інтеграції отриманих знань з кафедрами природничо-наукового та клінічного профілю. Програми включає: вступ з зазначенням основного фокусу, предметного напрямку, предмету вивчення навчальної дисципліни та міждисциплінарні зв’язки; постановку мети, основних завдань, кінцевих цілей, матрицю компетентностей та інтегративних кінцевих програмних результатів навчання; інформаційний обсяг, структуру навчальної дисципліни; теми практичних занять; тематику самостійної позаадиторної роботи ЗО; індивідуальні завдання; завдання для самостійної роботи; методи навчання; предметний опис форм і методів контролю успішності; критерії та орієнтовні норми оцінювання засвоєння теоретичних знань та виконання практичних навичок під час поточного, проміжного та підсумкового контролю; оцінювання самостійної та індивідуальної роботи; схему нарахування та розподіл балів; перелік навчально-методичної документації, рекомендованої основної і допоміжної літератури; посилання на інформаційні ресурси. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher ВНМУ: Вінниця uk_UA
dc.subject педіатрія uk_UA
dc.subject латинська мова та медична термінологія uk_UA
dc.subject структура навчальної дисципліни uk_UA
dc.subject компетентності uk_UA
dc.subject кінцеві програмні результати навчання uk_UA
dc.title Примірна програма навчальної дисципліни «Латинська мова та медична термінологія» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти кваліфікації освітньої «Магістр педіатрії» кваліфікації професійної «Лікар» галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 228 «Педіатрія» uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics