Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Особливості перебігу процесів формування властивостей темпераменту й тривожності студентів, що опановують спеціальності І2 «Медицина» та І7 «Терапія та реабілітація», у динаміці навчання в сучасному медичному закладі вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марчук, О.В.
dc.contributor.author Сергета, І.В.
dc.date.accessioned 2025-12-12T13:22:15Z
dc.date.available 2025-12-12T13:22:15Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Особливості перебігу процесів формування властивостей темпераменту й тривожності студентів, що опановують спеціальності І2 «Медицина» та І7 «Терапія та реабілітація», у динаміці навчання в сучасному медичному закладі вищої освіти / О.В. Марчук, І.В. Сергета // Громадське здоров’я. – 2025. – Т. 79; №1. – С. 11-17. – DOI: 10.32782/2077-6594/2025.1/02 uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.32782/2077-6594/2025.1/02
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/11179
dc.description.abstract Мета: здійснити комплексну оцінку особливостей перебігу процесів формування властивостей темпераменту й тривожності студентів, що опановують спеціальності І2 «Медицина» та І7 «Терапія та реабілітація», у динаміці навчання в сучасному медичному закладі вищої освіти. Матеріали та методи. Дослідження, засновані на використанні психодіагностичних методик, проводили на базі Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. До груп порівняння належали 49 (спеціальність І1 «Медицина») та 50 студенток (спеціальність І7 «Терапія та реабілітація»). Результати. Виявлено, що якщо для здобувачів освіти першої групи порівняння (спеціальність І1 «Медицина») властиве зростання рівня їх вираження, то для другої (спеціальність І7 «Терапія та реабілітація») характерне зменшення рівня їх вираження. Отже, така різноспрямованість установлених змін засвідчує наявність проблем у розвитку вмінь спілкуватися з пацієнтами, які надзвичайно важливі для представників міждисциплінарної реабілітаційної команди, що безпосередньо стосується контакту з постраждалими. Визначено, що для студенток медичного профілю, властиве зменшення рівня вираження особистісної тривожності й, отже, ступеня занепокоєння, стурбованості та нервозності у відповідь на дію стресових чинників тощо. Водночас серед студенток реабілітаційного напряму спостерігаються зворотні процеси, тобто ступінь занепокоєння, стурбованості та нервозності особистісного генезу поступово зростає. Висновки. У процесі досліджень встановлено особливості перебігу процесів формування властивостей темпераменту й тривожності студентів, що опановують спеціальності І2 «Медицина» та І7 «Терапія та реабілітація», у динаміці навчання в сучасному медичному закладі вищої освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Громадське здоров’я uk_UA
dc.subject темперамент uk_UA
dc.subject тривожність uk_UA
dc.subject процеси формування uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.title Особливості перебігу процесів формування властивостей темпераменту й тривожності студентів, що опановують спеціальності І2 «Медицина» та І7 «Терапія та реабілітація», у динаміці навчання в сучасному медичному закладі вищої освіти uk_UA
dc.title.alternative Features of the processes of formation of properties of temperament and anxiety of students, who acquire specialties I2 “Medicine” and I7 “Therapy and Rehabilitation”, in the dynamics of study in a modern medical institution of higher education uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика