Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Марчук, О. В. | |
| dc.contributor.author | Сергета, І. В. | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-11T14:53:57Z | |
| dc.date.available | 2025-12-11T14:53:57Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Сергета І.В., Марчук О.В. Особливості перебігу процесів формування властивостей темпераменту і тривожності студентів, що здобувають спеціальності І2 “Медицина” та І7 “Терапія та реабілітація”, в динаміці навчання у сучасному медичному закладі вищої освіти Україна. Здоров’я нації. 2025. № 1 (79). С. 11-17. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/11110 | |
| dc.description.abstract | Мета: здійснити комплексну оцінку особливостей перебігу процесів формування властивостей темпераменту й тривожності студентів, що опановують спеціальності І2 «Медицина» та І7 «Терапія та реабілітація», у динаміці навчання в сучасному медичному закладі вищої освіти. Матеріали та методи. Дослідження, засновані на використанні психодіагностичних методик, проводили на базі Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. До груп порівняння належали 49 (спеціальність І1 «Медицина») та 50 студенток (спеціальність І7 «Терапія та реабілітація»). Результати. Виявлено, що якщо для здобувачів освіти першої групи порівняння (спеціальність І1 «Медицина») властиве зростання рівня їх вираження, то для другої (спеціальність І7 «Терапія та реабілітація») характерне зменшення рівня їх вираження. Отже, така різноспрямованість установлених змін засвідчує наявність проблем у розвитку вмінь спілкуватися з пацієнтами, які надзвичайно важливі для представників міждисциплінарної реабілітаційної команди, що безпосередньо стосується контакту з постраждалими. Визначено, що для студенток медичного профілю, властиве зменшення рівня вираження особистісної тривожності й, отже, ступеня занепокоєння, стурбованості та нервозності у відповідь на дію стресових чинників тощо. Водночас серед студенток реабілітаційного напряму спостерігаються зворотні процеси, тобто ступінь занепокоєння, стурбованості та нервозності особистісного генезу поступово зростає. Висновки. У процесі досліджень встановлено особливості перебігу процесів формування властивостей темпераменту й тривожності студентів, що опановують спеціальності І2 «Медицина» та І7 «Терапія та реабілітація», у динаміці навчання в сучасному медичному закладі вищої освіти. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
| dc.publisher | Здоров’я нації. | uk_UA |
| dc.subject | темперамент, | uk_UA |
| dc.subject | тривожність, | uk_UA |
| dc.subject | процеси формування, | uk_UA |
| dc.subject | студенти, | uk_UA |
| dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
| dc.title | Особливості перебігу процесів формування властивостей темпераменту й тривожності студентів, що опановують спеціальності І2 «Медицина» та І7 «Терапія та реабілітація», у динаміці навчання в сучасному медичному закладі вищої освіти | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |