Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Медражевська, Я. А. | |
| dc.contributor.author | Фік, Л. О. | |
| dc.contributor.author | Коцур, Л. Д. | |
| dc.contributor.author | Малик, С. Л. | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-20T16:18:05Z | |
| dc.date.available | 2025-11-20T16:18:05Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Оцінка ефективності використання ментальних карт для підготовки допрактичних занять з пропедевтики педіатрії / Я. А. Медражевська, Л. О. Фік, Л. Д. Коцур, С. Л. Малик // Міжнародний науковий журнал «Грааль науки». – 2025 - № 52. – С. 925-929. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10578 | |
| dc.description.abstract | Розлад дефіциту уваги та гіперактивності (РДУГ) розпочинається в дитинстві. Він не дає можливості зосереджуватися та концентруватися на певній проблемі. Метою дослідження було визначити кількість студентів котрі мають ознаки РДУГ за допомогою тесту (Adult ADHD Self-Report Scale (ASRSv1.1)) та оцінити ефективність застосування ментальних карт для навчання. Серед 117 обстежених студентів, віком від 18 до 21 року, було 90 дівчат та 27 хлопців. Аналізуючи результати проведених досліджень, встановлено, що 41,9% респондентів протягом останніх 6-ти місяців відмічали у себе певні симптоми. Таким чином, майже половина студентів 3-го курсу ВНМУ ім. М.І. Пирогова м. Вінниці мали ті чи інші прояви РДУГ. Було запропоновано самостійно розробляти інтелект-картки на онлайн-сервісі ментальних карт IOctopus для полегшення підготовки до практичних занять з пропедевтики педіатрії. Оцінку ефективності використання ментальних карт було проведено через місяць за допомогою опитувальника, котрий був нами розроблений. Він включав 6 питань, на котрі студенти відповідали анонімно. Відмічено покращення успішності з пропедевтики педіатрії у 71,2% студентів, що почали користуватись ментальними картками; 75,6% респондентів зменшили час на підготовку. Також 55,6% студентів відмітили, що почали краще та на довше запам’ятовувати матеріал, за допомогою карток. Використання ментальних карт при підготовці до занять у студентів, які відмічають у себе симптоми РДУГ, доказали свою ефективність. Таким чином, даний інструмент можна рекомендувати до використання ще з раннього віку, щоб не допустити зниження працездатності, проблем із навчанням та психоемоційного вигорання в юності. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
| dc.subject | розлад дефіциту уваги та гіперактивності | uk_UA |
| dc.subject | студенти | uk_UA |
| dc.subject | ментальні картки | uk_UA |
| dc.title | Оцінка ефективності використання ментальних карт для підготовки до практичних занять з пропедевтики педіатрії | uk_UA |
| dc.title.alternative | Еvaluation of the effectiveness of using mental maps in preparation for practical classes in propaedeutics of pediatric | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |