Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Оцінка ефективності використання ментальних карт для підготовки до практичних занять з пропедевтики педіатрії

Show simple item record

dc.contributor.author Медражевська, Я. А.
dc.contributor.author Фік, Л. О.
dc.contributor.author Коцур, Л. Д.
dc.contributor.author Малик, С. Л.
dc.date.accessioned 2025-11-20T16:18:05Z
dc.date.available 2025-11-20T16:18:05Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Оцінка ефективності використання ментальних карт для підготовки допрактичних занять з пропедевтики педіатрії / Я. А. Медражевська, Л. О. Фік, Л. Д. Коцур, С. Л. Малик // Міжнародний науковий журнал «Грааль науки». – 2025 - № 52. – С. 925-929. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10578
dc.description.abstract Розлад дефіциту уваги та гіперактивності (РДУГ) розпочинається в дитинстві. Він не дає можливості зосереджуватися та концентруватися на певній проблемі. Метою дослідження було визначити кількість студентів котрі мають ознаки РДУГ за допомогою тесту (Adult ADHD Self-Report Scale (ASRSv1.1)) та оцінити ефективність застосування ментальних карт для навчання. Серед 117 обстежених студентів, віком від 18 до 21 року, було 90 дівчат та 27 хлопців. Аналізуючи результати проведених досліджень, встановлено, що 41,9% респондентів протягом останніх 6-ти місяців відмічали у себе певні симптоми. Таким чином, майже половина студентів 3-го курсу ВНМУ ім. М.І. Пирогова м. Вінниці мали ті чи інші прояви РДУГ. Було запропоновано самостійно розробляти інтелект-картки на онлайн-сервісі ментальних карт IOctopus для полегшення підготовки до практичних занять з пропедевтики педіатрії. Оцінку ефективності використання ментальних карт було проведено через місяць за допомогою опитувальника, котрий був нами розроблений. Він включав 6 питань, на котрі студенти відповідали анонімно. Відмічено покращення успішності з пропедевтики педіатрії у 71,2% студентів, що почали користуватись ментальними картками; 75,6% респондентів зменшили час на підготовку. Також 55,6% студентів відмітили, що почали краще та на довше запам’ятовувати матеріал, за допомогою карток. Використання ментальних карт при підготовці до занять у студентів, які відмічають у себе симптоми РДУГ, доказали свою ефективність. Таким чином, даний інструмент можна рекомендувати до використання ще з раннього віку, щоб не допустити зниження працездатності, проблем із навчанням та психоемоційного вигорання в юності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject розлад дефіциту уваги та гіперактивності uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject ментальні картки uk_UA
dc.title Оцінка ефективності використання ментальних карт для підготовки до практичних занять з пропедевтики педіатрії uk_UA
dc.title.alternative Еvaluation of the effectiveness of using mental maps in preparation for practical classes in propaedeutics of pediatric uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics