Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Жарлінська, Р. Г. | uk_UA |
| dc.contributor.author | Зверховська, В. Ф. | uk_UA |
| dc.contributor.author | Романенко, С. В. | uk_UA |
| dc.date.accessioned | 2025-11-19T19:08:22Z | |
| dc.date.available | 2025-11-19T19:08:22Z | |
| dc.date.issued | 2025-04-29 | |
| dc.identifier.citation | Жарлінська Р. Г. Здоровʼязбережувальний аспект використання імерсивних технологій у навчальному процесі закладів медичної освіти / Р. Г. Жарлінська, В. Ф. Зверховська, С. В. Романенко // Імерсивні технології в освіті : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 29 квіт. 2025 р. – Київ, 2025. – С. 53–57 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10541 | |
| dc.description.abstract | Сучасна медична освіта потребує інтеграції інноваційних технологій, які сприяють ефективному засвоєнню навчального матеріалу та забезпечують безпечне освітнє середовище. Імерсивні технології, зокрема віртуальна (VR) та доповнена реальність (AR), сприяють не лише підвищенню якості навчання, але й реалізації здоров’язбережувального підходу в навчальному процесі. Вони дозволяють моделювати складні клінічні сценарії без ризику для здобувачів і пацієнтів, зменшують рівень стресу під час навчання та сприяють покращенню психоемоційного стану здобувачів освіти. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
| dc.subject | імерсивні технології | uk_UA |
| dc.title | Здоровʼязбережувальний аспект використання імерсивних технологій у навчальному процесі закладів медичної освіти | uk_UA |
| dc.type | Thesis | en |