Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Здоровʼязбережувальний аспект використання імерсивних технологій у навчальному процесі закладів медичної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жарлінська, Р. Г. uk_UA
dc.contributor.author Зверховська, В. Ф. uk_UA
dc.contributor.author Романенко, С. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-11-19T19:08:22Z
dc.date.available 2025-11-19T19:08:22Z
dc.date.issued 2025-04-29
dc.identifier.citation Жарлінська Р. Г. Здоровʼязбережувальний аспект використання імерсивних технологій у навчальному процесі закладів медичної освіти / Р. Г. Жарлінська, В. Ф. Зверховська, С. В. Романенко // Імерсивні технології в освіті : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 29 квіт. 2025 р. – Київ, 2025. – С. 53–57 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10541
dc.description.abstract Сучасна медична освіта потребує інтеграції інноваційних технологій, які сприяють ефективному засвоєнню навчального матеріалу та забезпечують безпечне освітнє середовище. Імерсивні технології, зокрема віртуальна (VR) та доповнена реальність (AR), сприяють не лише підвищенню якості навчання, але й реалізації здоров’язбережувального підходу в навчальному процесі. Вони дозволяють моделювати складні клінічні сценарії без ризику для здобувачів і пацієнтів, зменшують рівень стресу під час навчання та сприяють покращенню психоемоційного стану здобувачів освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject імерсивні технології uk_UA
dc.title Здоровʼязбережувальний аспект використання імерсивних технологій у навчальному процесі закладів медичної освіти uk_UA
dc.type Thesis en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика