Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Cергета, І. В. | uk_UA |
| dc.contributor.author | Стоян, Н. В. | uk_UA |
| dc.contributor.author | Браткова, О. Ю. | uk_UA |
| dc.contributor.author | Дреженкова, І. Л. | uk_UA |
| dc.contributor.author | Ваколюк, Л. М. | uk_UA |
| dc.contributor.author | Дударенко, О. Б. | uk_UA |
| dc.contributor.author | Редчіц, М. А. | uk_UA |
| dc.contributor.author | Шевчук, Т. В. | uk_UA |
| dc.contributor.author | Дякова, О. В. | uk_UA |
| dc.contributor.author | Процюк, Л. О. | uk_UA |
| dc.contributor.author | Теклюк, Р. В. | uk_UA |
| dc.contributor.author | Тисевич, Т. В. | uk_UA |
| dc.contributor.author | Гончарук, Т. І. | uk_UA |
| dc.date.accessioned | 2025-10-20T12:07:05Z | |
| dc.date.available | 2025-10-20T12:07:05Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Навчальна дисципліна “Гігієна та професійна патологія” як важливий компонент освітньої складової підготовки докторів філософії на сучасному етапі: оптимізація викладання, урахування тенденцій розвитку ринку праці та вікових і гендерних особливостей / І. В. Cергета, Н. В. Стоян, О. Ю. Браткова [та ін.] // Сучасні тенденції та перспективи розвитку вищої медичної (фармацевтичної) освіти в Україні : матеріали XХIІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Тернопіль, 22–23 трав. 2025 р.) / Терноп. нац. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль, 2025.– С. 27-30 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10362 | |
| dc.description.abstract | Освітньо-науковий рівень вищої освіти і, отже, рівень підготовки докторів філософії (PhD) згідно із фундаментальними положеннями Законів України “Про освіту” та “Про вищу освіту” обумовлює необхідність здобуття особами, які навчаються, теоретичних знань, прикладних умінь, практичних навичок та загальних і спеціальних компетентностей, котрі цілком достатні для продукування нових ідей, успішного розв’язання комплексних проблем у галузі професійної і дослідно-інноваційної діяльності лікувального, реабілітаційного та профілактичного змісту, оволодіння методологією наукової і педагогічної діяльності, а також проведення власного наукового дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне і практичне значення | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
| dc.publisher | Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського | uk_UA |
| dc.subject | навчальна дисципліна"Гігієна та професійна патологія" | uk_UA |
| dc.subject | ринок праці | uk_UA |
| dc.subject | оптимізація викладання | uk_UA |
| dc.subject | вікові та гендерні особливості | uk_UA |
| dc.title | Навчальна дисципліна “Гігієна та професійна патологія” як важливий компонент освітньої складової підготовки докторів філософії на сучасному етапі: оптимізація викладання, урахування тенденцій розвитку ринку праці та вікових і гендерних особливостей | uk_UA |
| dc.type | Thesis | en |