Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Cергета, І.В., | |
dc.contributor.author | Стоян, Н.В., | |
dc.contributor.author | Браткова, О.Ю., | |
dc.contributor.author | Дреженкова, І.Л., | |
dc.contributor.author | Ваколюк, Л.М., | |
dc.contributor.author | Дударенко, О.Б., | |
dc.contributor.author | Дякова, О.В., | |
dc.contributor.author | Шевчук, Т.В., | |
dc.contributor.author | Процюк, Л.О., | |
dc.contributor.author | Теклюк, Р. В., | |
dc.contributor.author | Тисевич, Т.В., | |
dc.date.accessioned | 2025-10-20T12:07:05Z | |
dc.date.available | 2025-10-20T12:07:05Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | І. В. Cергета, Н. В. Стоян, О. Ю. Браткова, І. Л. Дреженкова, Л. М. Ваколюк та ін. Навчальна дисципліна “гігієна та професійна патологія” як важливий компонент освітньої складової підготовки докторів філософії на сучасному етапі: оптимізація викладання, урахування тенденцій розвитку ринку праці та вікових і гендерних особливостей //Сучасні тенденції та перспективи розвитку вищої медич- ної (фармацевтичної) освіти в Україні : матеріали XХIІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Тернопіль, 22–23 трав. 2025 р.) / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль : ТНМУ, 2025.- С. 27-30 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10362 | |
dc.description.abstract | Освітньо-науковий рівень вищої освіти і, отже, рівень підго- товки докторів філософії (PhD) згідно із фундаментальними положен- нями Законів України “Про освіту” та “Про вищу освіту” обумовлює необхідність здобуття особами, які навчаються, теоретичних знань, прикладних умінь, практичних навичок та загальних і спеціальних компетентностей, котрі цілком достатні для продукування нових ідей, успішного розв’язання комплексних проблем у галузі професійної і до- слідно-інноваційної діяльності лікувального, реабілітаційного та про- філактичного змісту, оволодіння методологією наукової і педагогічної діяльності, а також проведення власного наукового дослідження, ре- зультати якого мають наукову новизну, теоретичне і практичне значення | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Сучасні тенденції та перспективи розвитку вищої медич- ної (фармацевтичної) освіти в Україні : матеріали XХIІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Тернопіль, 22–23 трав. 2025 р.) / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль : ТНМУ, 2025 | uk_UA |
dc.subject | навчальна дисципліна"Гігієна та професійна патологія" | uk_UA |
dc.subject | ринок праці | uk_UA |
dc.subject | оптимізація викладання | uk_UA |
dc.subject | вікові та гендерні особливості | uk_UA |
dc.title | Навчальна дисципліна “гігієна та професійна патологія” як важливий компонент освітньої складової підготовки докторів філософії на сучасному етапі: оптимізація викладання, урахування тенденцій розвитку ринку праці та вікових і гендерних особливостей | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |