dc.contributor.author |
Жарлінська, Р. Г. |
|
dc.contributor.author |
Марчук, І. А. |
|
dc.contributor.author |
Романенко, С. В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-09-21T20:24:05Z |
|
dc.date.available |
2025-09-21T20:24:05Z |
|
dc.date.issued |
2025-02-26 |
|
dc.identifier.citation |
Особливості викладання маркетингу медичних послуг для здобувачів освітнього рівня «Магістр» спеціальності 073 «Менеджмент» : збірник доповідей навчально-методичної конференції, Вінниця, 26 лютого. 2025 р. видавець ВНМУ ім. М. І. Пирогова «Модернізація освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти відповідно до тенденцій розвитку українського та світового ринків праці», 2025. – 319 с. – С. 96-97. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10291 |
|
dc.description.abstract |
Медичні послуги – це одна з найбільш важливих складових економіки та соціальної інфраструктури будь-якої країни. Водночас маркетинг медичних послуг є складним і багатогранним процесом, який вимагає особливого підходу до навчання. Здобувачі освітнього рівня магістр спеціальності 073 «Менеджмент» повинні оволодіти не лише теоретичними знаннями, але й практичними навичками, які дозволяють ефективно працювати в умовах швидко змінюваного медичного ринку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Вінницький національний медичний університет ім. М. І. Пирогова |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент |
uk_UA |
dc.title |
Особливості викладання маркетингу медичних послуг для здобувачів освітнього рівня «Магістр» спеціальності 073 «Менеджмент» |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |