dc.contributor.author |
Головчук, Ю. О. |
|
dc.date.accessioned |
2025-09-21T20:18:21Z |
|
dc.date.available |
2025-09-21T20:18:21Z |
|
dc.date.issued |
2025-02-26 |
|
dc.identifier.citation |
Взаємозвʼязок менеджменту та маркетингу в сучасних медичних установах : збірник доповідей навчально-методичної конференції, Вінниця, 26 лютого. 2025 р. видавець ВНМУ ім. М. І. Пирогова «Модернізація освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти відповідно до тенденцій розвитку українського та світового ринків праці», 2025. – 319 с. – С. 56-57. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10290 |
|
dc.description.abstract |
У сучасному світі, що швидко змінюється, міждисциплінарність стає
важливим напрямком освітнього процесу, особливо в підготовці здобувачів
вищої освіти. Вона забезпечує можливість інтеграції знань та навичок з різних
дисциплін, що є необхідним для успішної карʼєри в умовах динамічного ринку
праці. Особливо яскравим прикладом міждисциплінарного підходу є поєднання
менеджменту, маркетингу та охорони здоровʼя, що дозволяє здобувачам
отримати всебічну підготовку, відповідну до потреб українського та світового
ринків праці. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Вінницький національний медичний університет ім. М. І. Пирогова |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
заклад охорони здоровʼя |
uk_UA |
dc.title |
Взаємозвʼязок менеджменту та маркетингу в сучасних медичних установах |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |