Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Зв’язок маркетингових комунікацій із загальною маркетинговою стратегією: важливий аспект успішного маркетингу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головчук, Ю. О. uk_UA
dc.contributor.author Стасенко, А. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-07-15T16:02:47Z
dc.date.available 2025-07-15T16:02:47Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Головчук Ю. О. Зв’язок маркетингових комунікацій із загальною маркетинговою стратегією: важливий аспект успішного маркетингу / Ю. О. Головчук, А. О. Стасенко // Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (Полтава, 23–24 листоп. 2023 р.). – Полтава, 2023. – С. 42–45. – 1 електрон. опт. диск (CD-R). uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10184 en
dc.description.abstract У сучасних умовах, зв’язки в галузі маркетингу на цільових ринках стали ключовим інструментом для створення конкурентних переваг та набуття ціннісного капіталу підприємствами. Для багатьох компаній, компонент маркетингової стратегії, який включає в себе рекламу та інші засоби сприяння, є найбільш динамічним в аспекті розподілу маркетингового бюджету. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Полтавський університет економіки і торгівлі uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.title Зв’язок маркетингових комунікацій із загальною маркетинговою стратегією: важливий аспект успішного маркетингу uk_UA
dc.type Thesis en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика