Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головчук, Ю. О.
dc.contributor.author Герцун, І. А.
dc.date.accessioned 2025-07-15T15:35:58Z
dc.date.available 2025-07-15T15:35:58Z
dc.date.issued 2023-11
dc.identifier.citation Вплив креативності на успішність маркетингових комунікацій : збірник матеріалів всеукр. наук.-практ. конф., Полтава, 23-24 лист. 2023 р. / за ред. Н. В. Карпенко, Полтава : видавець ПУЕТ, 2023. – 230 с. – С. 39-42. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10183
dc.description.abstract Креативність є необхідною складовою сучасних маркетингових ко- мунікацій, оскільки вона визначає, наскільки ефективно повідомлення досягає своєї аудиторії та залишає слід в її свідомості. Креативність, в контексті маркетингових комунікацій, народжує нові ідеї, відкриває незвідані можливості та дозволяє створювати рекламні повідомлення, які не тільки привертають увагу, але і залишають невиліковні вра- ження в свідомості споживачів. Креативність може бути виражена у формі унікальних дизайнів, несподіваних миттєвих рішень, незвичних сценаріїв та інших нетрадиційних методів привертання уваги. Сучас- ний маркетинг ставки робить на те, як ефективно спілкуватися з ауди- торією. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Полтавський університет економіки і торгівлі uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title Вплив креативності на успішність маркетингових комунікацій uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика