dc.contributor.author |
Головчук, Ю. О. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Герцун, І. А. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2025-07-15T15:35:58Z |
|
dc.date.available |
2025-07-15T15:35:58Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Головчук Ю. О. Вплив креативності на успішність маркетингових комунікацій / Ю. О. Головчук, І. А. Герцун // Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (Полтава, 23–24 листоп. 2023 р.). – Полтава, 2023. – – С. 39–42. – 1 електрон. опт. диск (CD-R). |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10183 |
en |
dc.description.abstract |
Креативність є необхідною складовою сучасних маркетингових ко-
мунікацій, оскільки вона визначає, наскільки ефективно повідомлення досягає своєї аудиторії та залишає слід в її свідомості. Креативність, в контексті маркетингових комунікацій, народжує нові ідеї, відкриває незвідані можливості та дозволяє створювати рекламні повідомлення, які не тільки привертають увагу, але і залишають невиліковні враження в свідомості споживачів. Креативність може бути виражена у формі унікальних дизайнів, несподіваних миттєвих рішень, незвичних сценаріїв та інших нетрадиційних методів привертання уваги. Сучасний маркетинг ставки робить на те, як ефективно спілкуватися з аудиторією. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Полтавський університет економіки і торгівлі |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Вплив креативності на успішність маркетингових комунікацій |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
en |