dc.contributor.author |
Головчук, Ю. О. |
|
dc.contributor.author |
Герцун, І. А. |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-15T15:35:58Z |
|
dc.date.available |
2025-07-15T15:35:58Z |
|
dc.date.issued |
2023-11 |
|
dc.identifier.citation |
Вплив креативності на успішність маркетингових комунікацій : збірник матеріалів всеукр. наук.-практ. конф., Полтава, 23-24 лист. 2023 р. / за ред. Н. В. Карпенко, Полтава : видавець ПУЕТ, 2023. – 230 с. – С. 39-42. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10183 |
|
dc.description.abstract |
Креативність є необхідною складовою сучасних маркетингових ко-
мунікацій, оскільки вона визначає, наскільки ефективно повідомлення
досягає своєї аудиторії та залишає слід в її свідомості. Креативність, в
контексті маркетингових комунікацій, народжує нові ідеї, відкриває
незвідані можливості та дозволяє створювати рекламні повідомлення, які не тільки привертають увагу, але і залишають невиліковні вра-
ження в свідомості споживачів. Креативність може бути виражена у
формі унікальних дизайнів, несподіваних миттєвих рішень, незвичних
сценаріїв та інших нетрадиційних методів привертання уваги. Сучас-
ний маркетинг ставки робить на те, як ефективно спілкуватися з ауди-
торією. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Полтавський університет економіки і торгівлі |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Вплив креативності на успішність маркетингових комунікацій |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |