Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Вплив креативності на успішність маркетингових комунікацій

Show simple item record

dc.contributor.author Головчук, Ю. О. uk_UA
dc.contributor.author Герцун, І. А. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-07-15T15:35:58Z
dc.date.available 2025-07-15T15:35:58Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Головчук Ю. О. Вплив креативності на успішність маркетингових комунікацій / Ю. О. Головчук, І. А. Герцун // Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (Полтава, 23–24 листоп. 2023 р.). – Полтава, 2023. – – С. 39–42. – 1 електрон. опт. диск (CD-R). uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10183 en
dc.description.abstract Креативність є необхідною складовою сучасних маркетингових ко- мунікацій, оскільки вона визначає, наскільки ефективно повідомлення досягає своєї аудиторії та залишає слід в її свідомості. Креативність, в контексті маркетингових комунікацій, народжує нові ідеї, відкриває незвідані можливості та дозволяє створювати рекламні повідомлення, які не тільки привертають увагу, але і залишають невиліковні враження в свідомості споживачів. Креативність може бути виражена у формі унікальних дизайнів, несподіваних миттєвих рішень, незвичних сценаріїв та інших нетрадиційних методів привертання уваги. Сучасний маркетинг ставки робить на те, як ефективно спілкуватися з аудиторією. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Полтавський університет економіки і торгівлі uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title Вплив креативності на успішність маркетингових комунікацій uk_UA
dc.type Thesis en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics