Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сергета, І. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Стоян, Н. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Теклюк, Р. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Браткова, О. Ю. | uk_UA |
dc.contributor.author | Ваколюк, Л. М. | uk_UA |
dc.contributor.author | Дреженкова, І. Л. | uk_UA |
dc.contributor.author | Редчіц, М. А. | uk_UA |
dc.contributor.author | Шевчук, Т. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Дударенко, О. Б. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-06-19T14:32:40Z | |
dc.date.available | 2025-06-19T14:32:40Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Концептуальні детермінанти ефективного використання здоровязберігючих технологій у сучаснихзакладах вищої освіти: зміни в динаміці часу / І. В. Сергета, Н. В. Стоян, Р. В. Теклюк [та ін.] // Актуальні питання громадського здоров’я та екологічної безпеки України : зб. тез доп. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (ХХ марзєєвські читання), Київ, 24–25 жовт. 2024 р. – Київ, 2024. – Вип. 24. – С. 19–20. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10107 | en |
dc.description.abstract | В ході досліджень науково-обґрунтовані психогігієнічні основи здоров’язберігаючих технологій у закладах вищої освіти, концептуальними детермінантами ефективного використання яких є: режимно-адаптаційна детермінанта, що обумовлює потребу в урахуванні основних режимних елементів діяльності студентів в конкретних умовах організації навчального процесу, постійному моніторингу рівня навчальної адаптації і навчальної успішності студентів, передусім, за професійно-орієнтованими навчальними дисциплінами;психофізіологічна детермінанта, що визначається рівнем розвитку провідних соціально- іпрофесійно-значущих психофізіологічних функцій організму юнаків і дівчат; особистісна детермінанта, що тісно пов’язана з особливостями процесів формування провідних властивостей особистості студентської молоді, які відіграють важливу роль за умов впливу як сприятливих, так і несприятливих чинників навчальної та позанавчальної діяльності; інтегративно-функціональна детермінанта, що визначається наявністю глибинних взаємозв’язків між окремими компонентами функціонального стану та адаптаційних можливостей організму юнаків і дівчат, які справляють найсуттєвіший вплив на процеси формування характеристик стану здоров’я студентської молоді. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | здоровязберігючі детемінанти | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.title | Концептуальні детермінанти ефективного використання здоровязберігючих технологій у сучаснихзакладах вищої освіти: зміни в динаміці часу | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |