dc.contributor.author |
Сергета, І. В. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Стоян, Н. В. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Теклюк, Р. В. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Браткова, О. Ю. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Ваколюк, Л. М. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Дреженкова, І. Л. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Редчіц, М. А. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Шевчук, Т. В. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Дударенко, О. Б. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2025-06-19T14:32:40Z |
|
dc.date.available |
2025-06-19T14:32:40Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Концептуальні детермінанти ефективного використання здоровязберігючих технологій у сучаснихзакладах вищої освіти: зміни в динаміці часу / І. В. Сергета, Н. В. Стоян, Р. В. Теклюк [та ін.] // Актуальні питання громадського здоров’я та екологічної безпеки України : зб. тез доп. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (ХХ марзєєвські читання), Київ, 24–25 жовт. 2024 р. – Київ, 2024. – Вип. 24. – С. 19–20. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10107 |
en |
dc.description.abstract |
В ході досліджень науково-обґрунтовані психогігієнічні основи здоров’язберігаючих
технологій у закладах вищої освіти, концептуальними детермінантами ефективного
використання яких є: режимно-адаптаційна детермінанта, що обумовлює потребу в
урахуванні основних режимних елементів діяльності студентів в конкретних умовах організації навчального процесу, постійному моніторингу рівня навчальної адаптації і навчальної успішності студентів, передусім, за професійно-орієнтованими навчальними дисциплінами;психофізіологічна детермінанта, що визначається рівнем розвитку провідних соціально- іпрофесійно-значущих психофізіологічних функцій організму юнаків і дівчат; особистісна детермінанта, що тісно пов’язана з особливостями процесів формування провідних властивостей особистості студентської молоді, які відіграють важливу роль за умов впливу як сприятливих, так і несприятливих чинників навчальної та позанавчальної діяльності; інтегративно-функціональна детермінанта, що визначається наявністю глибинних взаємозв’язків між окремими компонентами функціонального стану та адаптаційних можливостей організму юнаків і дівчат, які справляють найсуттєвіший вплив на процеси формування характеристик стану здоров’я студентської молоді. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
здоровязберігючі детемінанти |
uk_UA |
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.title |
Концептуальні детермінанти ефективного використання здоровязберігючих технологій у сучаснихзакладах вищої освіти: зміни в динаміці часу |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
en |