Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Концептуальні детермінанти ефективного використання здоровязберігючих технологій у сучаснихзакладах вищої освіти: зміни в динаміці часу

Show simple item record

dc.contributor.author Сергета, І. В. uk_UA
dc.contributor.author Стоян, Н. В. uk_UA
dc.contributor.author Теклюк, Р. В. uk_UA
dc.contributor.author Браткова, О. Ю. uk_UA
dc.contributor.author Ваколюк, Л. М. uk_UA
dc.contributor.author Дреженкова, І. Л. uk_UA
dc.contributor.author Редчіц, М. А. uk_UA
dc.contributor.author Шевчук, Т. В. uk_UA
dc.contributor.author Дударенко, О. Б. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-06-19T14:32:40Z
dc.date.available 2025-06-19T14:32:40Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Концептуальні детермінанти ефективного використання здоровязберігючих технологій у сучаснихзакладах вищої освіти: зміни в динаміці часу / І. В. Сергета, Н. В. Стоян, Р. В. Теклюк [та ін.] // Актуальні питання громадського здоров’я та екологічної безпеки України : зб. тез доп. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (ХХ марзєєвські читання), Київ, 24–25 жовт. 2024 р. – Київ, 2024. – Вип. 24. – С. 19–20. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10107 en
dc.description.abstract В ході досліджень науково-обґрунтовані психогігієнічні основи здоров’язберігаючих технологій у закладах вищої освіти, концептуальними детермінантами ефективного використання яких є: режимно-адаптаційна детермінанта, що обумовлює потребу в урахуванні основних режимних елементів діяльності студентів в конкретних умовах організації навчального процесу, постійному моніторингу рівня навчальної адаптації і навчальної успішності студентів, передусім, за професійно-орієнтованими навчальними дисциплінами;психофізіологічна детермінанта, що визначається рівнем розвитку провідних соціально- іпрофесійно-значущих психофізіологічних функцій організму юнаків і дівчат; особистісна детермінанта, що тісно пов’язана з особливостями процесів формування провідних властивостей особистості студентської молоді, які відіграють важливу роль за умов впливу як сприятливих, так і несприятливих чинників навчальної та позанавчальної діяльності; інтегративно-функціональна детермінанта, що визначається наявністю глибинних взаємозв’язків між окремими компонентами функціонального стану та адаптаційних можливостей організму юнаків і дівчат, які справляють найсуттєвіший вплив на процеси формування характеристик стану здоров’я студентської молоді. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject здоровязберігючі детемінанти uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.title Концептуальні детермінанти ефективного використання здоровязберігючих технологій у сучаснихзакладах вищої освіти: зміни в динаміці часу uk_UA
dc.type Thesis en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics