Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головчук, Ю. uk_UA
dc.contributor.author Струшинська, В. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-06-18T06:24:24Z
dc.date.available 2025-06-18T06:24:24Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Головчук Ю. Використання цифрового маркетингу у фармацевтичній галузі / Ю. Головчук, В. Струшинська // Бізнес-моделі для сталого розвитку: виклики та цифрова трансформація : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 15–16 лют. 2024 р. – Харків, 2024. – С. 292–294. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10093 en
dc.description.abstract Фармацевтичний маркетинг є одним з найскладніших і найвідповідальніших видів маркетингу. Він має свої особливості, повʼязані з особливостями фармацевтичної продукції, а також із жорсткими законодавчими обмеженнями в цій галузі. Фармацевтичний маркетинг в сучасному світі набуває все більшої важливості, оскільки конкуренція у цьому секторі зростає, а різниця між існуючими продуктами стає все менш очевидною. У цьому контексті, ключовим фактором для успіху стає глибоке розуміння потреб та очікувань споживачів, а не лише створення чи вдосконалення продукції. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher ХНУ ім. В. Н. Каразіна uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject цифрові технології uk_UA
dc.title Використання цифрового маркетингу у фармацевтичній галузі uk_UA
dc.type Thesis en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика