Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Маркетинг у телемедицині: методологічні аспекти дослідження доступності медичних послуг у сучасній системі охорони здоров’я.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жарлінська, Р. Г. uk_UA
dc.contributor.author Тринчук, А. А. uk_UA
dc.contributor.author Марчук, І. А. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-06-15T09:29:14Z
dc.date.available 2025-06-15T09:29:14Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Жарлінська Р. Г. Маркетинг у телемедицині: методологічні аспекти дослідження доступності медичних послуг у сучасній системі охорони здоров’я / Р. Г. Жарлінська, А. А. Тринчук, І. А. Марчук // Економіка та суспільство. – 2024. – № 70. – DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-70-89 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10077 en
dc.description.abstract У статті розглянуто методологічні аспекти маркетингу телемедицини, спрямовані на дослідження доступності медичних послуг в умовах цифрової трансформації системи охорони здоров’я. Автори акцентують важливу роль телемедицини у забезпеченні доступності медичних послуг, особливо у період війни в Україні. Для аналізу доступності медичних послуг запропоновано використовувати мікс-методи, які інтегрують якісні і кількісні підходи, розглянуто їх переваги та обмеження. Автори пропонують адаптовані маркетингові стратегії, орієнтовані на різні сегменти, а також комплекс маркетингу – мікс для кожної стратегії, що включає 7Р. Ці стратегії спрямовані на інклюзивність, доступність телемедичних послуг та підвищення рівня довіри пацієнтів. Практичне застосування цих підходів сприяє покращенню якості медичних послуг, задоволенню потреб пацієнтів і розвитку системи охорони здоров’я України у цифрову епоху. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Економіка та суспільство uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject телемедицина uk_UA
dc.title Маркетинг у телемедицині: методологічні аспекти дослідження доступності медичних послуг у сучасній системі охорони здоров’я. uk_UA
dc.title.alternative Мarketing in telemedicine: methodological aspects of health care availability studying in the modern healthcare system en
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика