Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Вергелес, К. М. | |
dc.contributor.author | Вергелес, Костянтин | |
dc.contributor.author | Куліш, П. Л. | |
dc.contributor.author | Куліш, Павло | |
dc.contributor.author | Беднарчик, Т. Р. | |
dc.contributor.author | Беднарчик, Тарас | |
dc.contributor.author | Калач, Д. М. | |
dc.contributor.author | Калач, Дмитро | |
dc.date.accessioned | 2025-06-03T18:30:48Z | |
dc.date.available | 2025-06-03T18:30:48Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Вергелес К. М., Куліш П. Л., Беднарчик Т. Р., Калач Д. М. Сучасна філософія освіти виклики та перспективи // Матеріали Х Всеукраїнської науково-теоретичної конференції «Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення», 15 травня 2025 р., Житомир : зб. наук. праць / за ред. А. Р. Кобетяка та ін. - Житомир : Видавничий центр ЖДУ імені Івана Франка, 2025. – С. 137-141. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10007 | |
dc.description.abstract | В статті розглядаються актуальні виклики та перспективи сучасної філософії освіти в умовах глобальних трансформацій та розвитку інформаційного суспільства. Автори аналізують освіту як багатовекторний процес формування ціннісних орієнтацій та моральних норм, що є ключовим для самовідтворення та розвитку суспільства. Особлива увага приділяється впливу новітніх технологій на особистісну ідентичність та свободу людини, а також необхідності формування нової моделі освіти, яка передбачає перехід від "базової" до "фундаментальної" освіти. Підкреслюється важливість синтезу гуманітарних, природничих та технічних знань, оновлення критеріїв компетентності та професіоналізму, а також розвитку здатності до самоосвіти та адаптації у мінливому соціальному середовищі. Автори також наголошують на прогностичній функції освіти та необхідності розробки "проєктної логіки" для усвідомлення динаміки освітніх процесів, а також застосування концепції радикального конструктивізму для формування нового духовного світу особистості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | філософія освіти | uk_UA |
dc.subject | сучасна освіта | uk_UA |
dc.subject | філософія | uk_UA |
dc.subject | виклики освіти | uk_UA |
dc.subject | перспективи освіти | uk_UA |
dc.subject | глобалізація | uk_UA |
dc.subject | інформаційне суспільство | uk_UA |
dc.subject | фундаментальна освіта | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | професіоналізм | uk_UA |
dc.subject | трансформації | uk_UA |
dc.title | Сучасна філософія освіти: виклики та перспективи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |