dc.contributor.author |
Вергелес, К. М. |
|
dc.contributor.author |
Вергелес, Костянтин |
|
dc.contributor.author |
Куліш, П. Л. |
|
dc.contributor.author |
Куліш, Павло |
|
dc.contributor.author |
Беднарчик, Т. Р. |
|
dc.contributor.author |
Беднарчик, Тарас |
|
dc.contributor.author |
Калач, Д. М. |
|
dc.contributor.author |
Калач, Дмитро |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-03T18:30:48Z |
|
dc.date.available |
2025-06-03T18:30:48Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Вергелес К. М., Куліш П. Л., Беднарчик Т. Р., Калач Д. М. Сучасна філософія освіти виклики та перспективи // Матеріали Х Всеукраїнської науково-теоретичної конференції «Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення», 15 травня 2025 р., Житомир : зб. наук. праць / за ред. А. Р. Кобетяка та ін. - Житомир : Видавничий центр ЖДУ імені Івана Франка, 2025. – С. 137-141. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10007 |
|
dc.description.abstract |
В статті розглядаються актуальні виклики та перспективи сучасної філософії освіти в умовах глобальних трансформацій та розвитку інформаційного суспільства. Автори аналізують освіту як багатовекторний процес формування ціннісних орієнтацій та моральних норм, що є ключовим для самовідтворення та розвитку суспільства. Особлива увага приділяється впливу новітніх технологій на особистісну ідентичність та свободу людини, а також необхідності формування нової моделі освіти, яка передбачає перехід від "базової" до "фундаментальної" освіти. Підкреслюється важливість синтезу гуманітарних, природничих та технічних знань, оновлення критеріїв компетентності та професіоналізму, а також розвитку здатності до самоосвіти та адаптації у мінливому соціальному середовищі. Автори також наголошують на прогностичній функції освіти та необхідності розробки "проєктної логіки" для усвідомлення динаміки освітніх процесів, а також застосування концепції радикального конструктивізму для формування нового духовного світу особистості. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
філософія освіти |
uk_UA |
dc.subject |
сучасна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
філософія |
uk_UA |
dc.subject |
виклики освіти |
uk_UA |
dc.subject |
перспективи освіти |
uk_UA |
dc.subject |
глобалізація |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційне суспільство |
uk_UA |
dc.subject |
фундаментальна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
професіоналізм |
uk_UA |
dc.subject |
трансформації |
uk_UA |
dc.title |
Сучасна філософія освіти: виклики та перспективи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |