Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тихолаз, С. І. | uk_UA |
dc.contributor.author | Манжос, Е. О. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-06-02T17:31:48Z | |
dc.date.available | 2025-06-02T17:31:48Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Тихолаз С. І. Сучасні підходи до методики викладання іноземної мови в медичному ЗВО: досвід кембріджського університету / С. І. Тихолаз, Е. О. Манжос // Innovative scientific research: latest theories, modern methods and practices : proceedings of the XX International scientific and practical conference, Seville, May 20–23, 2025 y. – Seville (Spain), 2025. – С. 334–336. | uk_UA |
dc.description.abstract | Згідно з методикою ESP, основною метою вивчення англійської мови в медичному університеті має бути підготовка студентів до певних ситуацій у їхній професійній комунікації, таких як огляд пацієнта, ведення історії хвороби англійською мовою, обговорення різних питань, пов'язаних із наданням відповідної медичної допомоги. В ході розробки ефективного курсу насамперед потрібно враховувати ситуації реальної професійної комунікації з пацієнтами та колегами із залученням «галузевого лексикону», що містить медичні терміни, професіоналізми та жаргонізми. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | методика викладання | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | комунікативний підхід | uk_UA |
dc.subject | методика ESP | uk_UA |
dc.subject | rембріджська методика | uk_UA |
dc.title | Сучасні підходи до методики викладання іноземної мови в медичному зво: досвід кембріджського університету | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |