dc.contributor.author |
Тихолаз, С. І. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Манжос, Е. О. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2025-06-02T17:31:48Z |
|
dc.date.available |
2025-06-02T17:31:48Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Тихолаз С. І. Сучасні підходи до методики викладання іноземної мови в медичному ЗВО: досвід кембріджського університету / С. І. Тихолаз, Е. О. Манжос // Innovative scientific research: latest theories, modern methods and practices : proceedings of the XX International scientific and practical conference, Seville, May 20–23, 2025 y. – Seville (Spain), 2025. – С. 334–336. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Згідно з методикою ESP, основною метою вивчення англійської мови в медичному університеті має бути підготовка студентів до певних ситуацій у їхній професійній комунікації, таких як огляд пацієнта, ведення історії хвороби англійською мовою, обговорення різних питань, пов'язаних із наданням відповідної медичної допомоги. В ході розробки ефективного курсу насамперед потрібно враховувати ситуації реальної професійної комунікації з пацієнтами та колегами із залученням «галузевого лексикону», що містить медичні терміни, професіоналізми та жаргонізми. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
методика викладання |
uk_UA |
dc.subject |
навчальний процес |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
методика ESP |
uk_UA |
dc.subject |
rембріджська методика |
uk_UA |
dc.title |
Сучасні підходи до методики викладання іноземної мови в медичному зво: досвід кембріджського університету |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
en |