Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Методологія маркетингових, фармакоепідеміологічних та фармакоекономічних досліджень у фармації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Германюк, Т. А. uk
dc.contributor.author Івко, Т. І. uk
dc.date.accessioned 2017-07-18T14:36:00Z
dc.date.available 2017-07-18T14:36:00Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Германюк Т. А. Методологія маркетингових, фармакоепідеміологічних та фармакоекономічних досліджень у фармації : метод. вказ. / Т. А. Германюк, Т. І. Івко. – Вінниця : Нілан-ЛТД, 2014. – 64 с. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/787
dc.description.abstract Методичні вказівки містять теоретичні знання про методики маркетингових, фармакоепідеміологічних та фармакоекономічних досліджень, які базуються на сучасних літературних даних, з наведенням прикладів на основі власних досліджень. Представлені методичні вказівки призначені для використання у навчальному процесі для студентів та викладачів фармацевтичних факультетів вищих фармацевтичних (медичних) навчальних закладів освіти III-IV рівня акредитації, провізорів-інтернів, а також у практичній роботі для клінічних провізорів, провізорів загального профілю, провізорів-організаторів, організаторів охорони здоров’я і науково-дослідницькій роботі для науковців та фахівців з фармакоекономіки. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject маркетинговий аналіз uk
dc.subject фармакоекономічний аналіз uk
dc.subject методологія uk
dc.title Методологія маркетингових, фармакоепідеміологічних та фармакоекономічних досліджень у фармації uk
dc.type Book en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика