Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мазайкіна, І. О. uk
dc.date.accessioned 2018-12-14T12:37:42Z
dc.date.available 2018-12-14T12:37:42Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Мазайкіна І. О. Формування готовності вчителів іноземної мови до застосування особистісно орієнтованих технологій. / І. О. Мазайкіна // Професійна підготовка фахівця в контексті потреб сучасного ринку праці: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. 28 лют. 2017 р., Вінниця. – Вінниця : Вінниц. нац. аграр. ун-т, 2017. – С. 255-257. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3277
dc.description.abstract Ефективність особистісно орієнтованих технологій у підготовці майбутніх учителів відзначаємо як соціально значущий гуманістичний потенціал. Адже, як стверджують дослідники в галузі психології, кожна вища психічна функція в процесі розвитку з'являється двічі: спочатку як функція колективної поведінки, а згодом як спосіб індивідуальної поведінки, внутрішній процес діяльності. uk
dc.language.iso uk_UA_ uk
dc.subject методологічні принципи uk
dc.subject майбутні вчителі uk
dc.subject особистісно орієнтований підхід uk
dc.subject гуманістичний потенціал uk
dc.type Thesis en
dcterms.title Формування готовності вчителів іноземної мови до застосування особистісно орієнтованих технологій uk


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика