Репозиторий Винницкого национального медицинского университета имени Н. И. Пирогова

Формування та розвиток особистого бренду лікаря: стратегії самоменеджменту та ключові принципи успіху

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Марчук, I. A. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-05-27T18:49:09Z
dc.date.available 2025-05-27T18:49:09Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Марчук І. А. Формування та розвиток особистого бренду лікаря: стратегії самоменеджменту та ключові принципи успіху / І. А. Марчук // Сталий розвиток економіки, підприємств та суспільства : мaтepiaли ІІ Міжнар.наук.-практ. конф., Івано-Франківськ, 10–11 квіт. 2025 р. – Львів, 2025. – С. 628–629. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9979 en
dc.description.abstract У статті досліджується формування та розвиток особистого бренду лікаря як ключового фактора успіху в сучасному конкурентному медичному середовищі. Розглядаються основні елементи бренду, такі як компетентність, репутація, комунікація, медіаприсутність та унікальність. Авторка акцентує увагу на стратегіях самоменеджменту та принципах, необхідних для побудови сильного бренду, включаючи автентичність та безперервний розвиток. Підкреслюється важливість присутності в медіапросторі та роботи з відгуками пацієнтів для зміцнення репутації та залучення нових пацієнтів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Кошовий Б.-П. О. uk_UA
dc.subject особистий бренд uk_UA
dc.subject лікар uk_UA
dc.subject самоменеджмент uk_UA
dc.subject репутація uk_UA
dc.subject медіаприсутність uk_UA
dc.subject комунікація uk_UA
dc.subject пацієнти uk_UA
dc.subject професійний успіх uk_UA
dc.title Формування та розвиток особистого бренду лікаря: стратегії самоменеджменту та ключові принципи успіху uk_UA
dc.type Thesis en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию