Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Головчук, Ю. О. uk_UA
dc.contributor.author Дацюк, О. П. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-05-16T20:26:40Z
dc.date.available 2025-05-16T20:26:40Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Головчук, Ю. О. Вплив персонального брнду лікаря на залучення пацієнтів / Ю. О. Головчук, О. П. Дацюк // Відновлення та модернізація економіки України: виклики, пріоритети, практики : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 3 квіт. 2025 р. – Харків, 2025. – С. 134–136. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9952 en
dc.description.abstract У сучасних умовах розвитку медицини та цифрових технологій персональний бренд лікаря відіграє важливу роль у залученні пацієнтів. Завдяки правильному позиціонуванню лікар може не лише створити довіру до себе, а й підвищити якість комунікації з пацієнтами, покращити репутацію медичного закладу та збільшити попит на свої послуги. Вплив персонального бренду лікаря варто розглядати через призму факторів, що визначають його ефективність та значення для медичної практики. Персональний бренд лікаря є інструментом формування довіри серед пацієнтів. Коли лікар демонструє професіоналізм, відкритість і компетентність, пацієнти почуваються впевненіше у виборі спеціаліста. Довіра будується через особистий досвід пацієнтів, відгуки, рекомендації та публічну діяльність лікаря, яка підкреслює його експертність. Формування авторитету лікаря можливе завдяки постійній присутності у професійній спільноті, науковій діяльності та активній участі у медичних конференціях. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Харків. ТЕФК ДТЕУ uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title Вплив персонального брнду лікаря на залучення пацієнтів uk_UA
dc.type Thesis en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию