Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Подолання гендерних стереотипів у медичній освіті через інтеграцію STEAM

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головчук, Ю. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-05-09T18:30:11Z
dc.date.available 2025-05-09T18:30:11Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Головчук Ю. Подолання гендерних стереотипів у медичній освіті через інтеграцію STEAM / Ю. Головчук // Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Кропивницький, 26 квіт. 2024 р. – Кропивницький, 2024. – С. 298–300. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9917 en
dc.description.abstract У медичній освіті, як і в багатьох інших галузях, гендерні стереотипи продовжують бути серйозною перешкодою для розвитку рівноправ'я та рівних можливостей для студентів незалежно від їхньої гендерної ідентичності. Гендерні стереотипи є серйозною проблемою, що впливає на всі сфери життя, включаючи медичну освіту. У медичній галузі, яка є частиною STEAM (наука, технології, інженерія, мистецтво та математика), стереотипи можуть обмежувати можливості студентів, особливо тих, хто відчуває себе обмеженим через гендерні очікування. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Донец. ДУВС uk_UA
dc.subject гендерний стереотип uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.title Подолання гендерних стереотипів у медичній освіті через інтеграцію STEAM uk_UA
dc.type Thesis en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу