dc.contributor.author |
Головчук, Ю. О. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Прохорова, Ю. В. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2025-05-05T18:10:39Z |
|
dc.date.available |
2025-05-05T18:10:39Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Головчук Ю. О. Стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності медичних закладів / Ю. О. Головчук, Ю. В. Прохорова // Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання і добробуту: стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Дніпро, 19 берез. 2025 р. – Дніпро, 2025. – С. 217–219. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9876 |
en |
dc.description.abstract |
У сучасних умовах ринок медичних послуг стає дедалі конкурентнішим. Пацієнти мають широкий вибір серед державних і приватних закладів, що змушує кожну установу активно працювати над залученням і утриманням клієнтів. Ефективний маркетинг є ключовим інструментом для забезпечення конкурентоспроможності медичних закладів. Медичні установи більше не можуть покладатися лише на якість наданих послуг. Успішний маркетинг допомагає не лише підвищити впізнаваність бренду, а й сформувати довіру серед пацієнтів. Грамотно вибудувані маркетингові стратегії сприяють залученню нових клієнтів, підвищенню лояльності та покращенню фінансової стабільності медичного закладу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Ун-т ім. Альфреда Нобеля |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
заклад охорони здоровʼя |
uk_UA |
dc.title |
Стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності медичних закладів |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
en |