Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності медичних закладів

Show simple item record

dc.contributor.author Головчук, Ю. О. uk_UA
dc.contributor.author Прохорова, Ю. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-05-05T18:10:39Z
dc.date.available 2025-05-05T18:10:39Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Головчук Ю. О. Стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності медичних закладів / Ю. О. Головчук, Ю. В. Прохорова // Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання і добробуту: стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Дніпро, 19 берез. 2025 р. – Дніпро, 2025. – С. 217–219. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9876 en
dc.description.abstract У сучасних умовах ринок медичних послуг стає дедалі конкурентнішим. Пацієнти мають широкий вибір серед державних і приватних закладів, що змушує кожну установу активно працювати над залученням і утриманням клієнтів. Ефективний маркетинг є ключовим інструментом для забезпечення конкурентоспроможності медичних закладів. Медичні установи більше не можуть покладатися лише на якість наданих послуг. Успішний маркетинг допомагає не лише підвищити впізнаваність бренду, а й сформувати довіру серед пацієнтів. Грамотно вибудувані маркетингові стратегії сприяють залученню нових клієнтів, підвищенню лояльності та покращенню фінансової стабільності медичного закладу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Ун-т ім. Альфреда Нобеля uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject заклад охорони здоровʼя uk_UA
dc.title Стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності медичних закладів uk_UA
dc.type Thesis en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics