Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вергелес, Т. М | |
dc.date.accessioned | 2025-04-04T14:07:00Z | |
dc.date.available | 2025-04-04T14:07:00Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Вергелес, Т. М Особливості зв'язку та взаємозалежності характеристик рівнярозвитку професійно-значущих психофізіологічних функцій організму студентів у разі застосування дистанційних іаудиторних форм навчання та їх прогностичне значення // “Вісник Вінницького національного медичного університету”, -2022,- Т. 26, .-С.477-485 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9557 | |
dc.description.abstract | Визначення особливостей перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентської молоді є неможливимбез встановлення особливостей зв'язку та взаємозалежності характеристик рівня розвитку психофізіологічних функційдівчат і юнаків у разі застосування різноманітних (як аудиторних, так і дистанційних) форм навчання, проведення якого істало метою наукової роботи. Дослідження передбачали оцінку рівня розвитку психофізіологічних функцій організму сту-дентів і подальше опрацювання отриманих даних із застосуванням процедур кореляційного, факторного і кластерногоаналізу на підставі використання пакету програм статистичного аналізу "Statistica 6.1". Одержані дані засвідчують, щонайбільш чітко окреслений взаємозв'язок окремих психофізіологічних функцій за умов організації навчальної діяльності вдистанційному (on-line) форматі у дівчат та юнаків визначається під час аналізу показників швидкості простої та дифе-ренційованої зорово-моторної реакції, рухливості нервових процесів і динамічної працездатності, тобто тих характери-стик адаптаційних можливостей організму, які відзначають стан зорово-рухової координації, здійснення термінових ре-акцій у відповідь на зміни стереотипу звичної навчальної діяльності та стійкості до явищ монотонії. Разом з тим найбільшчітко окреслений взаємозв'язок окремих психофізіологічних функцій за умов організації навчальної діяльності в аудиторно-му (off-line) форматі у дівчат та юнаків визначається під час аналізу показників швидкості простої аудіо-моторної реакції,врівноваженості нервових процесів і динамічної працездатності, тобто тих характеристик адаптаційних можливостейорганізму, які відзначають стан аудіо-моторної координації, рівня збалансованості основних нервових процесів і стійкостідо явищ монотонії. Одержані показники мають бути використані в ході наукового обґрунтування ефективних здоров'язбе-рігаючих технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Вінницького національного медичного університету | uk_UA |
dc.subject | студенти, | uk_UA |
dc.subject | дистанційна й аудиторна форма навчання, | uk_UA |
dc.subject | психофізіологічні функції, | uk_UA |
dc.subject | зв'язок і взаємоза-лежність, | uk_UA |
dc.subject | статистичні моделі, | uk_UA |
dc.subject | прогностичне значення | uk_UA |
dc.title | особливості зв'язку та взаємозалежності характеристик рівнярозвитку професійно-значущих психофізіологічних функційорганізму студентів у разі застосування дистанційних іаудиторних форм навчання та їх прогностичне значення | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |