dc.contributor.author |
Вергелес, Т. М |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-04T14:07:00Z |
|
dc.date.available |
2025-04-04T14:07:00Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Вергелес, Т. М Особливості зв'язку та взаємозалежності характеристик рівнярозвитку професійно-значущих психофізіологічних функцій організму студентів у разі застосування дистанційних іаудиторних форм навчання та їх прогностичне значення // “Вісник Вінницького національного медичного університету”, -2022,- Т. 26, .-С.477-485 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9557 |
|
dc.description.abstract |
Визначення особливостей перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентської молоді є неможливимбез встановлення особливостей зв'язку та взаємозалежності характеристик рівня розвитку психофізіологічних функційдівчат і юнаків у разі застосування різноманітних (як аудиторних, так і дистанційних) форм навчання, проведення якого істало метою наукової роботи. Дослідження передбачали оцінку рівня розвитку психофізіологічних функцій організму сту-дентів і подальше опрацювання отриманих даних із застосуванням процедур кореляційного, факторного і кластерногоаналізу на підставі використання пакету програм статистичного аналізу "Statistica 6.1". Одержані дані засвідчують, щонайбільш чітко окреслений взаємозв'язок окремих психофізіологічних функцій за умов організації навчальної діяльності вдистанційному (on-line) форматі у дівчат та юнаків визначається під час аналізу показників швидкості простої та дифе-ренційованої зорово-моторної реакції, рухливості нервових процесів і динамічної працездатності, тобто тих характери-стик адаптаційних можливостей організму, які відзначають стан зорово-рухової координації, здійснення термінових ре-акцій у відповідь на зміни стереотипу звичної навчальної діяльності та стійкості до явищ монотонії. Разом з тим найбільшчітко окреслений взаємозв'язок окремих психофізіологічних функцій за умов організації навчальної діяльності в аудиторно-му (off-line) форматі у дівчат та юнаків визначається під час аналізу показників швидкості простої аудіо-моторної реакції,врівноваженості нервових процесів і динамічної працездатності, тобто тих характеристик адаптаційних можливостейорганізму, які відзначають стан аудіо-моторної координації, рівня збалансованості основних нервових процесів і стійкостідо явищ монотонії. Одержані показники мають бути використані в ході наукового обґрунтування ефективних здоров'язбе-рігаючих технологій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Вісник Вінницького національного медичного університету |
uk_UA |
dc.subject |
студенти, |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційна й аудиторна форма навчання, |
uk_UA |
dc.subject |
психофізіологічні функції, |
uk_UA |
dc.subject |
зв'язок і взаємоза-лежність, |
uk_UA |
dc.subject |
статистичні моделі, |
uk_UA |
dc.subject |
прогностичне значення |
uk_UA |
dc.title |
особливості зв'язку та взаємозалежності характеристик рівнярозвитку професійно-значущих психофізіологічних функційорганізму студентів у разі застосування дистанційних іаудиторних форм навчання та їх прогностичне значення |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |