Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

особливості зв'язку та взаємозалежності характеристик рівнярозвитку професійно-значущих психофізіологічних функційорганізму студентів у разі застосування дистанційних іаудиторних форм навчання та їх прогностичне значення

Show simple item record

dc.contributor.author Вергелес, Т. М
dc.date.accessioned 2025-04-04T14:07:00Z
dc.date.available 2025-04-04T14:07:00Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Вергелес, Т. М Особливості зв'язку та взаємозалежності характеристик рівнярозвитку професійно-значущих психофізіологічних функцій організму студентів у разі застосування дистанційних іаудиторних форм навчання та їх прогностичне значення // “Вісник Вінницького національного медичного університету”, -2022,- Т. 26, .-С.477-485 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9557
dc.description.abstract Визначення особливостей перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентської молоді є неможливимбез встановлення особливостей зв'язку та взаємозалежності характеристик рівня розвитку психофізіологічних функційдівчат і юнаків у разі застосування різноманітних (як аудиторних, так і дистанційних) форм навчання, проведення якого істало метою наукової роботи. Дослідження передбачали оцінку рівня розвитку психофізіологічних функцій організму сту-дентів і подальше опрацювання отриманих даних із застосуванням процедур кореляційного, факторного і кластерногоаналізу на підставі використання пакету програм статистичного аналізу "Statistica 6.1". Одержані дані засвідчують, щонайбільш чітко окреслений взаємозв'язок окремих психофізіологічних функцій за умов організації навчальної діяльності вдистанційному (on-line) форматі у дівчат та юнаків визначається під час аналізу показників швидкості простої та дифе-ренційованої зорово-моторної реакції, рухливості нервових процесів і динамічної працездатності, тобто тих характери-стик адаптаційних можливостей організму, які відзначають стан зорово-рухової координації, здійснення термінових ре-акцій у відповідь на зміни стереотипу звичної навчальної діяльності та стійкості до явищ монотонії. Разом з тим найбільшчітко окреслений взаємозв'язок окремих психофізіологічних функцій за умов організації навчальної діяльності в аудиторно-му (off-line) форматі у дівчат та юнаків визначається під час аналізу показників швидкості простої аудіо-моторної реакції,врівноваженості нервових процесів і динамічної працездатності, тобто тих характеристик адаптаційних можливостейорганізму, які відзначають стан аудіо-моторної координації, рівня збалансованості основних нервових процесів і стійкостідо явищ монотонії. Одержані показники мають бути використані в ході наукового обґрунтування ефективних здоров'язбе-рігаючих технологій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Вісник Вінницького національного медичного університету uk_UA
dc.subject студенти, uk_UA
dc.subject дистанційна й аудиторна форма навчання, uk_UA
dc.subject психофізіологічні функції, uk_UA
dc.subject зв'язок і взаємоза-лежність, uk_UA
dc.subject статистичні моделі, uk_UA
dc.subject прогностичне значення uk_UA
dc.title особливості зв'язку та взаємозалежності характеристик рівнярозвитку професійно-значущих психофізіологічних функційорганізму студентів у разі застосування дистанційних іаудиторних форм навчання та їх прогностичне значення uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics