Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Соціологічне дослідження якості стоматологічної допомоги в закладах різної форми власності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грохотов, В. А.
dc.contributor.author Орлова, Н. М.
dc.date.accessioned 2025-04-03T21:41:48Z
dc.date.available 2025-04-03T21:41:48Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Грохотов В. А. Соціологічне дослідження якості стоматологічної допомоги в закладах різної форми власності / В. А. Грохотов, Н. М. Орлова // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2021. - №4. - С. 49-53. uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.11603/1681-2786.2021.4.12856
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9518
dc.description.abstract Мета: за результатами соціологічного дослідження провести порівняльний аналіз задоволеності пацієнтів якістю стоматологічної допомоги в закладах охорони здоров’я різної форми власності. Матеріали і методи. Соціологічне дослідження проведене за спеціально розробленою програмою і здійснене шляхом анкетування пацієнтів, які звернулися до трьох комунальних (401 респондент) і трьох приватних (389 респондентів) стоматологічних закладів м. Києва. Обидві вибірки респондентів були якісно та кількісно репрезентативними. Анкети заповнювалися пацієнтами анонімно після одержання стоматологічної допомоги. Оцінка статистичної достовірності відмінностей результатів соціологічного опитування пацієнтів у стоматологічних закладах комунальної та приватної власності здійснено за критерієм Хі-квадрат Пірсона (Chi-squaretest – χ2).Результати. Виявлено суттєву різницю в задоволеності пацієнтів у комунальних та приватних стоматологічних закладах. Особливо стосовно стану матеріально-технічного забезпечення закладу, повноти стоматологічного обстеження, профілактичної орієнтованості стоматологічної допомоги, організації стоматологічного прийому, якості сервісу та орієнтованості на потреби пацієнта. Встановлено, що причиною вибору приватного стоматологічного закладу є висока кваліфікація лікарів-стоматологів, наявність сучасного обладнання, можливість одержати якісні стоматологічні послуги, уважне ставлення медичного персоналу та гарний сервіс. Основною причиною звернення пацієнтів до комунального закладу є нижчі, порівняно із приватними клініками, ціни на стоматологічні послуги.Висновок. Основними шляхами підвищення задоволеності пацієнтів стоматологічною допомогою має стати зростання її якості, орієнтованість на індивідуальні потреби пацієнта на основі персоніфікованого підходу, оптимізація цінової політики, надання пільг для соціально незахищених груп населення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України uk_UA
dc.subject організація стоматологічної допомоги uk_UA
dc.subject соціологічне опитування uk_UA
dc.subject якість медичної допомоги uk_UA
dc.subject стоматологічні заклади різної форми власності uk_UA
dc.title Соціологічне дослідження якості стоматологічної допомоги в закладах різної форми власності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу