Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Навчальний стрес та психофізіологічні критерії оцінки адаптаційних можливостей організму студентів закладів вищої медичної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Мороз, В. М. uk_UA
dc.contributor.author Макаров, С. Ю. uk_UA
dc.contributor.author Серебреннікова, О. Ю. uk_UA
dc.contributor.author Сергета, І. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-04-03T10:10:43Z
dc.date.available 2025-04-03T10:10:43Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Навчальний стрес та психофізіологічні критерії оцінки адаптаційних можливостей організму студентів закладів вищої медичної освіти / В. М. Мороз, С. Ю. Макаров, О. А. Серебреннікова, І. В. Сергета. – Вінниця : ТВОРИ, 2020. – 184 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9487 en
dc.description.abstract До числа психофізіологічних критеріїв оцінки адаптаційних можливостей організму студентів сучасних закладів вищої медичної освіти в умовах навчального стресу необхідно віднести: визначення та оцінку характеру змін провідних особливостей психофізіологічних функцій організму студентів закладів вищої освіти медичного профілю в динаміці навчального року в умовах постійного навчального стресу; урахування даних психофізіологічного аналізу закономірностей зрушень провідних особливостей особистості студентів закладів вищої медичної освіти, що відбуваються впродовж навчального року в умовах постійного навчального стресу; встановлення характеру змін з боку провідних характеристик функціональних можливостей організму та особливостей перебігу психофізіологічної адаптації студентів в умовах передекзаменаційного і екзаменаційного ситуативного навчального стресу; урахування даних прогностичної оцінки особливостей перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентів протягом навчального року та змін її окремих фізіологічно- і психічно-обумовлених корелят серед дівчат і юнаків; використання методики комплексної оцінки рівня вираження навчального стресу у студентів закладів вищої освіти медичного профілю впродовж часу навчання та у передекзаменаційний і екзаменаційний періоди. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Твори uk_UA
dc.subject навчальний стрес uk_UA
dc.subject психофізіологічні критерії uk_UA
dc.subject адаптаційні можливості uk_UA
dc.subject організм uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.title Навчальний стрес та психофізіологічні критерії оцінки адаптаційних можливостей організму студентів закладів вищої медичної освіти uk_UA
dc.type Book chapter en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics