dc.contributor.author |
Мороз, В. М. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Макаров, С. Ю. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Серебреннікова, О. Ю. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Сергета, І. В. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2025-04-03T10:10:43Z |
|
dc.date.available |
2025-04-03T10:10:43Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Навчальний стрес та психофізіологічні критерії оцінки адаптаційних можливостей організму студентів закладів вищої медичної освіти / В. М. Мороз, С. Ю. Макаров, О. А. Серебреннікова, І. В. Сергета. – Вінниця : ТВОРИ, 2020. – 184 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9487 |
en |
dc.description.abstract |
До числа психофізіологічних критеріїв оцінки адаптаційних можливостей організму студентів сучасних закладів вищої медичної освіти в умовах навчального стресу необхідно віднести: визначення та оцінку характеру змін провідних особливостей психофізіологічних функцій організму студентів закладів вищої освіти медичного профілю в динаміці навчального року в умовах постійного навчального стресу; урахування даних психофізіологічного аналізу
закономірностей зрушень провідних особливостей особистості студентів закладів вищої медичної освіти, що відбуваються впродовж навчального року в умовах постійного навчального стресу; встановлення характеру змін з боку провідних характеристик функціональних можливостей організму та особливостей перебігу
психофізіологічної адаптації студентів в умовах передекзаменаційного і екзаменаційного ситуативного навчального стресу; урахування даних прогностичної оцінки особливостей перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентів протягом навчального року та змін її окремих фізіологічно- і психічно-обумовлених корелят серед дівчат і юнаків; використання методики
комплексної оцінки рівня вираження навчального стресу у студентів закладів вищої освіти медичного профілю впродовж часу навчання та у передекзаменаційний і екзаменаційний періоди. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Твори |
uk_UA |
dc.subject |
навчальний стрес |
uk_UA |
dc.subject |
психофізіологічні критерії |
uk_UA |
dc.subject |
адаптаційні можливості |
uk_UA |
dc.subject |
організм |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.title |
Навчальний стрес та психофізіологічні критерії оцінки адаптаційних можливостей організму студентів закладів вищої медичної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Book chapter |
en |