Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сергета, І. В. | |
dc.contributor.author | Мостова, О. П. | |
dc.contributor.author | Серебреннікова, О. А. | |
dc.contributor.author | Браткова, О. Ю. | |
dc.contributor.author | Панчук, О. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2025-04-03T07:28:29Z | |
dc.date.available | 2025-04-03T07:28:29Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Закономірності перебігу процесів психофізіологічної і психічної адаптації сучасних учнів у віці 14-17 років: провідні тенденції та шляхи корекції / І. В. Сергета, О. П. Мостова, О. А. Серебреннікова [та ін.] // Охорона здоров’я дітей та підлітків. – 2021. – № 2 (31). – С. 56-57. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9467 | |
dc.description.abstract | Проблема адаптації, незаперечно, є стрижньовою проблемою сучасної профілактичної медицини, передусім, внаслідок того, що саме адаптаційний процес визначає можливість продуктивної життєдіяльності людини в умовах навколишнього середовища та соціальних умовах, які постійно змінюються. Зрозуміло, що не є виключенням і учні шкільного віку. Причому саме у цей віковий період перебіг адаптаційних перетворень, що відзначаються поєднанням впливу чинників, котрі сприяють становленню особистості, з одного боку, та чинників, які зумовлені наявністю численних кризових для особистісного розвитку факторів, з іншого, є надзвичайно важливим компонентом формування високого рівня здоров’я дівчат і юнаків. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Охорона здоров’я дітей та підлітків | uk_UA |
dc.subject | психофізіологічна адаптація | uk_UA |
dc.subject | психічна адаптація | uk_UA |
dc.subject | підлітки | uk_UA |
dc.title | Закономірності перебігу процесів психофізіологічної і психічної адаптації сучасних учнів у віці 14-17 років: провідні тенденції та шляхи корекції | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |