Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сергета, І. В | |
dc.contributor.author | Вергелес, Т. М. | |
dc.contributor.author | Кізіна, І. Є | |
dc.contributor.author | Шкарівський, Ю. Л | |
dc.contributor.author | Гунас, І. В | |
dc.date.accessioned | 2025-04-02T10:34:59Z | |
dc.date.available | 2025-04-02T10:34:59Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Закономірності процесів розвитку психофізіологічних функцій студентів під час застосування дистанційного та аудиторного форматів навчання / І. В. Сергета, Т. М. Вергелес, І. Є. Кізіна та ін //Світ Медицини та Біології».-2022.- №3(81).-С. 153-158 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9426 | |
dc.description.abstract | В ході проведених досліджень встановлені закономірності розвитку психофізіологічних функцій організму студентської молоді, яка перебуває в умовах використання дистанційних (on-line) та аудиторних (off-line) форм організації навчального процесу у закладах вищої освіти. Виявлено, що за умов використання дистанційного формату організації навчального процесу спостерігалось виражене покращання показників, що відзначали такі характеристики функціональних можливостей організму, як: латентний період простої і диференційованої зорово-моторної реакцій (р<0,05) та рухливість нервових процесів (р<0,05) у дівчат і юнаків. Разом з тим за умов використання традиційного аудиторного формату організації навчального процесу реєструвалось покращання показників врівноваженості нервових процесів (р<0,05) і латентного періоду простої аудіо-моторної реакції у дівчат та простої аудіо-моторної реакції у юнаків. Визначені тенденції у більшості випадків підтверджували міжгрупові відмінності (р<0,05–0,001). | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Світ Медицини та Біології | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | психофізіологічні функції, | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | аудиторне навчання | uk_UA |
dc.title | Закономірності процесів розвитку психофізіологічних функцій студентів під час застосування дистанційного та аудиторного форматів навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |