Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Закономірності процесів розвитку психофізіологічних функцій студентів під час застосування дистанційного та аудиторного форматів навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сергета, І. В
dc.contributor.author Вергелес, Т. М.
dc.contributor.author Кізіна, І. Є
dc.contributor.author Шкарівський, Ю. Л
dc.contributor.author Гунас, І. В
dc.date.accessioned 2025-04-02T10:34:59Z
dc.date.available 2025-04-02T10:34:59Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Закономірності процесів розвитку психофізіологічних функцій студентів під час застосування дистанційного та аудиторного форматів навчання / І. В. Сергета, Т. М. Вергелес, І. Є. Кізіна та ін //Світ Медицини та Біології».-2022.- №3(81).-С. 153-158 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9426
dc.description.abstract В ході проведених досліджень встановлені закономірності розвитку психофізіологічних функцій організму студентської молоді, яка перебуває в умовах використання дистанційних (on-line) та аудиторних (off-line) форм організації навчального процесу у закладах вищої освіти. Виявлено, що за умов використання дистанційного формату організації навчального процесу спостерігалось виражене покращання показників, що відзначали такі характеристики функціональних можливостей організму, як: латентний період простої і диференційованої зорово-моторної реакцій (р<0,05) та рухливість нервових процесів (р<0,05) у дівчат і юнаків. Разом з тим за умов використання традиційного аудиторного формату організації навчального процесу реєструвалось покращання показників врівноваженості нервових процесів (р<0,05) і латентного періоду простої аудіо-моторної реакції у дівчат та простої аудіо-моторної реакції у юнаків. Визначені тенденції у більшості випадків підтверджували міжгрупові відмінності (р<0,05–0,001). uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Світ Медицини та Біології uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject психофізіологічні функції, uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject аудиторне навчання uk_UA
dc.title Закономірності процесів розвитку психофізіологічних функцій студентів під час застосування дистанційного та аудиторного форматів навчання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу