Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Ступінь ефективності дії програми психогігієнічної корекції процесів формування особливостей особистості та покращення якості життя юнаків і дівчат на провідні характеристики адаптаційних можливостей їх організму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сергета, І. В.
dc.contributor.author Тимощук, О. В.
dc.date.accessioned 2025-04-01T06:44:06Z
dc.date.available 2025-04-01T06:44:06Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Сергета І. В. Ступінь ефективності дії програми психогігієнічної корекції процесів формування особливостей особистості та покращення якості життя юнаків і дівчат на провідні характеристики адаптаційних можливостей їх організму / І. В. Сергета, О. В. Тимощук // Cучаснi медичнi технології. – 2020. – № 2. – С. 69-71. uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.34287/MMT.2(45).2020.13
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9371
dc.description.abstract Мета роботи. Визначити ступінь ефективності дії програми психогігієнічної корекції процесів формування особливостей особистості та покращення якості життя юнаків і дівчат на провідні характеристики адаптаційних можливостей організму та фактори ризику щодо виникнення їх негативних змін. Матеріали та методи. В ході проведених досліджень розроблена програма психогігієнічної корекції процесів формування особливостей особистості та покращення якості життя учнів і студентів. Для оцінки ступеня ефективності її застосування використовувались психодіагностичні і медико-соціологічні методи та методи статистичного аналізу. Результати. Дані щодо вивчення особливостей змін з боку показників тривожнісно-невротичного, нервово-психічного і характерологічно-мотиваційного компонентів оцінки особливостей особистості учнів, а також характеристик їх якості життя підкреслювали виражений позитивний вплив розробленої програми психогігієнічної корекції процесів формування особливостей особистості та покращення якості життя учнів і студентів на процеси формування показників функціонального стану та адаптаційних ресурсів їх організму. Висновок. В ході проведених досліджень визначений вагомий позитивний ступінь ефективності програми психогігієнічної корекції процесів формування особливостей особистості та покращення якості життя учнів та студентів на провідні характеристики адаптаційних можливостей організму, показники особливості особистості, психічного стану та якості життя юнаків і дівчат, які навчаються. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Cучаснi медичнi технології uk_UA
dc.subject адаптаційні можливості uk_UA
dc.subject особливості особистості uk_UA
dc.subject якість життя uk_UA
dc.subject учні uk_UA
dc.subject психогігієнічна корекція uk_UA
dc.title Ступінь ефективності дії програми психогігієнічної корекції процесів формування особливостей особистості та покращення якості життя юнаків і дівчат на провідні характеристики адаптаційних можливостей їх організму uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу